Someone Like You…

E pacat ca citatul ” You don’t know what you’ve got untill it’s gone” e adevarat. E pacat ca timpul zboara asa repede si ca ieri parca a fost cel mai frumos moment al vietii noastre. Mi-e dor de tine si de zambetul tau inegalabil. Imi doresc sa ai parte de cele mai frumoase experiente posibile dar tot imi va fi greu fara tine alaturi. Pentru ca stiu, oricat de aproape ai fi de mine,tot prea departe esti de locul unde mi-as dori sa fi. Cateodata doare prea tare asa ca incerc sa imi alung gandurile pe care ti le port. Cateodata dureaza dragostea,dar in general e prea multa durere. Si partea proasta e ca m-am trezit prea tarziu si ca ai disparut de prea mult timp. Imi pare rau ca acum iti spun,dar tu pentru mine ai fost mai mult decat o simpla fata. Ai fost lumina si intunericul. Ai fost simplul pe care mi l-am dorit dintotdeauna. Si sunt convins ca nici nu vei stii cine esti,dar sunt impacat cu acest gand. Sunt fericit ca am avut ocazia sa te cunosc,sa te invat una doua lucruri,sa iti fiu alaturi in momente grele si fericite. Poate voi gasi pe cineva asemanator dar tot nu se va putea compara cu tine, cu aura pe care o emani. Regretele acestea se vor transforma in memorii. Chiar daca nu ar trebui sa am regrete,pentru ca toate aceste lucruri ma fac sa fiu ceea ce sunt in acest moment,nu pot sa nu imi pun intrebarea: Ce-ar fi fost daca? Pot spera doar ca nu ma vei uita si ca vei purta in inima numele meu,macar intr-o infima camera a sufletului tau mare. Nu stiu daca el te face fericit,nu stiu daca ar fi fost mai bine altfel,dar ce stiu este ca mi-as fi dorit macar sa fi incercat. Noptile nedormite sunt tot din cauza ta…nu e corect din partea mea sa dau vina pe tine,dar tu ai intrat si ti-ai plantat steguletul in universul meu. Apoi ai disparut si eu am ramas pierdut in intrebari.

Dar in viitor ne asteapta multe surprize. Si dupa cum spuneam,pentru ce sa traim daca stim ce ni se va intampla asa-i? Te voi tine minte asa cum esti oriunde ne va duce aceasta viata. Aceasta situatie dulce amaruie este doar momentana. Si sper ca peste ani sa ne intalnim si sa avem parte de o discutie minunata ca intotdeauna si sa ne bucuram de prezenta unui altuia. Iti doresc toate cele bune si imi iau un ramas bun sincer de la tot ce ne leaga. La revedere draga mea…

Published in: on August 26, 2011 at 4:03 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2011/08/26/someone-like-you/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. someone just like you

  2. The same for you my dear 🙂


Leave a Reply

