To The Sky…

Astazi a fost o zi impartita in extreme.Cu bune si cu rele si nimic intre.Azi s-a terminat vara.Si ce vara a mai fost.Nu am timpul si nici memoria necesara pentru a spune tot ce s-a intamplat in aceste luni.Ceea ce stiu e ca a fost cea mai buna vara din viata mea.Nu am fost plecat in locuri exotice,nu am cunoscut vedete, nu am realizat ceva important.Pur si simplu timpul petrecut cu prieteni, oameni de calitate, a fost cel mai bun.Casa aceasta a trecut prin multe,mai ales masuta micuta din curte.Oameni vechi si noi,surprize placute si realizari tarzii. Parca totul a trecut asa de repede.Mi-e greu sa cred cate luni au zburat pe langa mine.Pardon, pe langa noi.In curand va incepe un nou drum. Unul plin de aventuri cu siguranta.Pentru ca mereu ne rezerva viitorul ceva deosebit. In calea acestor oameni va veni ceva frumos. Nici nu pot sa ma inting acum pentru ca nu stiu ce sa zic.

Mult noroc,voua stranierilor.Va astept cat mai curand inapoi,ca doar deja m-am obisnuit sa va am in preajma. La fel si voua,celor la inceput de drum,va asteapta excursia vietii voastre. Celor aproape de linia de sosire,trageti tare, va asteptam.De la A(Alex) la Z(Zorg),multumesc pentru o vara incredibila, pentru amintiri,nopti pierdute,distractie,filozofii si iubire.

Vara s-a sfarsit,toamna va trece rapid…si incepe din nou iarna…Ce ziceti copii?Inca un perfect week?

Published in: on September 18, 2010 at 2:41 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2010/09/18/to-the-sky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. vara ta a fost aproape perfecta. asta pentru ca nu ne-am intalnit … 😦


Leave a Reply

