My Best Moment…

Acum ceva timp am scris un post in care va rugam sa scrieti un mic articol despre momentul din viata voastra de pana acum care considerati ca era cel mai frumos.Am cautat si eu inspiratia pentru a scrie un asemenea post, dar mi-a fost destul de greu din diverse motive cunoscute sau nu.Surprinzator in aceasta seara am gustat din vinul dulce al muzei inspiratiei si am reusit sa fiu in sincron cu sufletul meu dupa o vreme destul de indepartata.

Spre marea mea uimire, “My Best Moment” este chiar acum.Acum cand ma gandesc la absolut tot din ceea ce consta viata mea.Cand ma gandesc la colegii mei de camera cu care as vrea sa stau intotdeauna.La faptul ca impreuna cu ei am ras pana la lacrimi si am povestit despre ceea ce ne dorim sa ne rezerve viitorul.Despre visele si ideile noastre care,sper eu, sa se implineasca.

Cand ma gandesc la colegii de facultate de care nu as vrea sa ma despart.Pentru ca nu cred ca as fi putut fi mai norocos.Sunt oameni de nota zece,fiecare cu un caracter aparte,poate mai greu de inteles din unele puncte de vedere,dar cand stai sa analizezi putin,iti dai seama de calitatea lor.Oameni dispusi sa te ajute mereu,trebuie doar sa stii sa intrebi.Oameni cu care poti sa vorbesti despre lucruri intime si cu care te poti distra mereu.Oameni in care gasesti priteni adevarati cand te-ai astepta cel mai putin.

Cand ma gandesc la AEGEE,grupul de oameni pe care ai vrea sa-i ai alaturi la orice pas in viata.Cea mai surprinzatoare grupare de oameni pe care o vei intalni de-a lungul vietii,asta garantat.Poti sa-ti gasesti acolo mentorul,iubita/iubitul, ajutor neconditionat in cele mai neasteptate momente, o gasca de oameni energici si mereu dornici de evolutie personala.In plus,momentele ca cel de azi,merita retinute pentru restul vietii,oricat de neinsemnant ar putea parea. Cand te ciocnesti de asemenea personalitati,nu vrei sa le dai drumul sub nici o forma.Incepi sa simti viata din plin si sa fi altfel.

Cand ma gandesc la Grupul meu drag.Pe cati oameni,pe atatea caractere diferite. Teoretic,gruparea acestor oameni ar fi imposibila.Si totusi este ceva diferit de alte grupuri de prieteni.E o adunatura de oameni extrem de deschisi la minte, cateodata poate prea deschisi la minte.Libertatea isi spune cuvantul in acest grup.Aici gasesti ceva de discutat cu fiecare.NU este un grup pentru oricine,de aceea e si ceva deosebit.Aici iti gasesti oameni cu care ai vrea sa-ti petreci zilele pana cand imbatranesti si nepotii vostri va iau locul.

Cand ma gandesc la toti oamenii cu care ma inconjor de la Emi la Gabi,de la Victor la Darius,de la Mishi la Aurel,de la Popica la Laura si asa mai departe.Toti sunt niste oameni extraordinari care dau adevaratul farmec al vietii.Si acesta este adevarul pur si de necontestat.Pentru ca de data aceasta sunt extremist si nu accept alta varianta de adevar oricat de subiectiv ar fi acesta.Pentru ca orice ai spune despre viata ta,aceasta este in stadiul actual doar datorita oamenilor pe care i-ai cunoscut de-a lungul timpului.

Acesta este intradevar un moment deosebit.Pentru voi dragii mei!

Published in: on April 21, 2010 at 2:24 am  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2010/04/21/my-best-moment/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. Frumos… chiar vroiam sa iti spun ca imi place cum scrii! Mie mi-e dor…

    Noapte buna!

    • Go For It!!!NU te opreste nimeni sa scrii.Nu conteaza ce spune nimeni,atata timp cat tu simti o placere in asta.I learned that many times 🙂

  2. bah men …ai scris asa de frumos ca mi-au dat lacrimile! Tru frate, ce inseamna sa ai colegi de faculta si frati de Aegee.
    Word up! Pauar 2 da pipl!

  3. frumos scris…suntem niste norocosi, noi astia inconjurati de prieteni buni !

    • Intradevar suntem norocosi si trebuie sa invatam sa ii apreciem mai mult si sa stim sa-i prioritizam 🙂

  4. corect, mereu e loc de mai bine!

  5. Prietenii sunt o binecuvantare. Ma bucur ca ai multe persoane speciale alaturi de tine! 🙂

  6. […] My Best Moment… April 2010 7 comments Published in: […]


Leave a Reply

