Pentru Dragele Noastre Doamne…

Azi sarbatorim 2 lucruri.In primul rand ne sarbatorim dragele doamne si domnisoare pentru contributia lor in viata noastra lipsita de griji fara ele.Acum serios,fara femei chiar am fi tristi.Am o imagine clara in cap despre ce vreau sa zic dar nu cred ca trebuie sa dezvolt subiectul in asa hal incat sa las subtilitatile deoparte.In al doilea rand sarbatorim sfarsitul zilelor chinuitoare pentru sexul masculin,in care bugetul nostru are mari gauri.We still do it for you girls.

Stiu,e un cliseu sa scriu azi despre ce se intampla dar nu conteaza.Orice critic si orice tip de om care citeste asta stie ca am dreptate.Fara femei am fi prea plictisiti in primul rand.Nu exista excitement fara ele in lumea barbatilor. Fara femei, am fi toti gorile fara minte distrugand societatea actuala lejer. Pentru ca fara femei,nu am stii ce sa cautam pe plan sentimental, nu am gasi tipa aia care nu stie ce vrea,care te amuza de fiecare data cand o vezi,care se lasa dusa de val cand nu trebuie si stie ca greseste dar tot o face…cea care pana la urma se dezmeticeste si alege calea buna.Pentru ca fara femei discutiile intre barbati ar avea doar 3 subiecte: Masini,Fotbal si Alcool.Pentru ca fara femei esti ca Travolta(e o referire la o melodie pe care majoritatea nu o stiu si n-ar vrea sa stie ce inseamna).Pentru ca fara femeia aceea pe care o cauti si poate o gasesti,ramai cu lucruri mult prea banale.Si chiar daca nimeni nu ar vrea sa o recunoasca, toti isi doresc aceea femeie si spera din tot sufletul sa o gaseasca.Si nu uita,ca femeia e singurul lucru de pe acest Pamant pentru care faci lucruri nebunesti,pe care suta la suta nu le faci pentru altele.Nu trebuie sa recunosti, ca stii bine ca asa e.Unii pleaca in alte tari,chiar daca pentru o perioada scurta,chiar daca nu ofera nimic atractiv acea tara, doar ca sa o vada pe domnisoara.Altii renunta la lucruri materiale si realizeaza ca sunt de inlocuit.Mai am ceva de spus: La Multi Ani Doamnelor Si Domnisoarelor.Multumim ca ne completati,chiar daca nici unul nu o va recunoaste.

My name is Poppy and today I am honest.Si pentru voi o melodie draguta:

Published in: on March 8, 2010 at 7:54 pm  Comments (2)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2010/03/08/pentru-dragele-noastre-doamne/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Mah ai dreptate….femeile sunt facute sa ne manance zilele dar sa nu ne para rau ca o fac. Fara ele viata ar fi goala, la fel cum ar fi si pt ele daca nu am fi noi, masculii (numa ca noi nu cheltuim atatia bani pe tot felul de prostii care nu au niciun rost in viata:)))

  2. rau cu rau dar mai rau fara rau :*


Leave a Reply

