Dreams…

Viata e intradevar un mare mister.Intr-o zi esti aici,in urmatoarea pa.Iti demonstreaza zilnic ca trebuie sa o traiesti din plin,sa faci ce simti,sa iti dai cu capu de pereti,si in primul rand sa treci peste toate hartoapele pe care ti le pune in cale. Si crede-ma ca vor fi multe si adanci.Nu stii ce gropan iei si ramai blocat acolo. Important sa iesi de acolo si sa-ti continui drumul intr-un fel sau altul.Cateodata aceasta viata te invata lucruri intr-un mod foarte dur.Face sacrificii dureroase ca sa poti continua. In acel moment te simti pierdut,confuz,vrei sa fumezi,sa adormi,sa uiti de tot si toate.Dar orice ai face problema continua sa te preseze pana cand nu treci peste ea. Probabl ca cel mai important lucru e sa ai pe cineva acolo care sa te scoata din starea actuala.Si nu stii cine e acea persoana si cand apare.Poate cateodata dureaza luni intregi,alteori cateva ore.Tu ai plecat,poate intr-un loc mai bun si noi iti vom simti lipsa si vom trai cu golul pe care l-ai lasat toata viata.Si la urma urmei nu poti sa te gandesti la un lucru bun din toata treaba asta.SI totusi exista si trebuie sa-l intelegi.Pentru ca nu e vina ta si tot ce putem face e sa invatam din cele petrecute.

Lectia pe care tu mi-ai predat-o si sper ca nu doar mie,e sa traiesc viata in asa fel incat sa nu regret nimic pentru ca nu stii cand se termina. Si lectia asta am invatat-o de zeci de ori,dar niciodata asa de bine.Sa apreciez orice moment,sa imi umplu corpul de sentimente si sa le dau afara de milioane de ori amplificate.M-ai invatat sa fac ceea ce simt,sa nu uit niciodata de vise,sa incerc sa le implinesc pe toate,sa tintesc sus,sa nu ma las descurajat de nimic,sa trec peste orice obstacol si pentru asta iti multumesc.Visele mele intrebi?Ar fi putine,dar pline de speranta.As vrea sa cant.Mi-ar placea asta extrem de mult. As vrea sa inspir lumea prin cuvintele mele si sa creez sentimente prin melodiile mele. As mai vrea sa scriu o carte cu acelasi efect.Nu ma intereseaza succesul ei ci mai degraba reactia pe care o creeaza in cititorii ei.Si as mai vrea sa tin strans de toate relatiile pe care le-am avut pana acum.Vreau sa ies la acea cafea saptamanala cu fiul meu.Vreau sa ma intalnesc cu colegii de liceu si sa ne povestim ce am realizat in viata,toti sa fim fericit.Vreau sa simt viata de student la maxim,cu ai mei colegi de camera,de facultate cu cei din AEGEE si cu prietenii pe care i-am facut acum.Vreau sa ma indragostesc in asa hal incat sa ador vulnerabilitatea mea fata de o persoana. De altfel ma simt ca intr-o relatie cand sunt cu oamenii din AEGEE.Imi place sa fiu vulnerabil acolo.E un loc frumos si calduros.Imi doresc sa fiu copil mereu si sa pot face orice pentru fericirea mea si a celor din jur.

Ai construit un pod in vietile noastre si cred ca ar fi corect din partea noastra sa il trecem si sa il denumim in onoarea ta. Ai fost un prieten bun,chiar daca drumurile noastre s-au despartit si iti multumesc pentru asta si pentru ce ne-ai invatat.Sa ai grija de tine acolo sus.E momentul sa imi iau ramas bun,asa ca iti strang mana si iti spun,la reverede in speranta ca intr-o zi vom vorbi din nou.MULTUMESC!

Published in: on March 3, 2010 at 2:32 am  Comments (4)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2010/03/03/dreams/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. Fain!

  2. Superb, nu am cuvinte sa exprim cat de ‘deep’ am simtit mesajul.

    • Mersi frumos pentru complimente 🙂

  3. Salut Alex..Tocmai trec printr-un moment de cumpana al vietii mele..De unde rezulta si postarea cea noua de pe blog..
    Sunt curios daca ai urat sau urasti pe cineva,si nu ma refer la modul de a-i trage cu prastia dupa el(desi eu nu sunt departe de momentul acesta)..
    Sunt curios daca sunt singurul care a avut de suferit de pe urma unor persoane(stiu ca nu sunt singurul dar nah..)
    Deci imi permit sa-ti dau o leapsa..

    “Tu pe cine urasti?
    Si din ce cauza?”

    Stima 🙂


Leave a Reply

