Epic Week…

Introducere: E greu sa scrii despre un sir de evenimente petrecute de curand,de-a lungul unei saptamani,cand nu retii prea multe din ceea ce s-a intamplat asa-i?Imi vine in minte melodia lui Guess Who – Locul Potrivit,dar sincer eu neg negatia lui si spun ca ne-am nascut in locul potrivit.Pentru ca altfel niciodata nu avea loc Epic Week.Si cred ca aceasta saptamana va ramane in istorie ca fiind cel mai extrem lant de evenimente neasteptate si totusi geniale.Nu vor intelege decat cei care au participat.Dar toti vor fi fascinati.

Continut Principal: Oamenii seriosi sunt punctuali nu?Asa ca la jumatate de ora de la parasirea casei,sau fraternitatii cum imi placea mie sa-i spun,de catre “Supraveghetori” ne-am mutat impreuna.God knows cum a fost profanata casa celui curios si vesnic ocupat.Meriti o pauza dude.Dar sa fie scurta da?Si da dragilor,a fost intradevar un grup unit. S-a simtit spiritul sarbatorilor prin faptul ca au existat impacari,poate neasteptate de unii si prin colinde epice,compuse de cei mai talentati dintre muzicienii grupului.Sa va relatez despre cea mai populara.A nu se lua personal.Aceasta colinda este un pamflet si trebuie tratat ca atare:

On the 12th day of Christmas,Claudia gave to me:

12 Major Orgasms

11 Dirty Pictures

10 Whole Hours

9 Anal Fistings

8 Titty Fuckings

7 Rooms To Fuck In

6 Sixty Nines

5 New Positions

4 Wholes To Play With

3 Godly Hand Jobs

2 Amazing Boobs

And Some Butt Sex By The Pine Tree

De asemenea tin sa mentionez ca nicicare nu eram in deplinatatea facultatilor mintale.Muzica a fost mereu multa si buna.Am downloadat de pe Itunes dar a meritat mereu.Am gustat si dintr-o ciocolata cu efecte interesante.Am fost bizon,carabus,porumbel,pisica SI broasca testoasa.Grupul a fost intradevar complet.Am avut troli englezi,nordici cu tehnici interesante de compilat muzica,gagicarul,tipul care e mereu primul(chiar daca nu mai e primul,noi tot il iubim), tipul cu ciorapul pe penis era mereu pus pe fapte mari.Ii placea sa ne dea castile sa ascultam ultimele secunde din muzica.De cel curios am mai vorbit.Datorita lui am avut ocazia sa trec prin aceasta saptamana si ii multumim pe calea aceasta.Trolii englezesti sunt total diferiti.Unul e un vanator violent de bizoni si un adevarat cleptoman de apa. Nici macar sa adapi bizonul mai?Celalalt e mereu chill,mai putin cand face pe fluturele?Asa-i blondule?Si fiul meu a facut parte din grup.Ii placea sa impinga tavanul cu picioarele si sa creeze,ceea ce este efectiv,cea mai buna cafea pe care am baut-o in intreaga viata.Sa va dau un grad de comparatie: Daca si-ar deschide cafenea,ar da faliment StarBucks.L-am apreciat,in special azi,pe Jester-ul grupului si m-am bucurat ca l-am avut alaturi chiar daca  la inceputul Epic Week era sa ma lase fara un ochi mecanic.You’re a good guy in your twisted way.Si mai stiti domnisoara cu talent culinar al grupului?DA!!!A fost acolo si a fost extrem de interesanta in unele seri.Very open minded,mind you. Am avut si muzicienii nelipsiti,si un jam session de milioane.Cum sa faci muzica fara instrumente? Uite ca noi am reusit. L-am avut si pe cel cu cioc,de care ne-a fost dor si ne bucuram ca a fost aici sa imortalizeze momentele artistice din acea casa.Strong and silent type a fost mereu pe faza: “Ta ta ta taa ta ta ta…shit” asa-i?Greu sa articulezi cateodata. Si popoarele straine au fost in voga,mai ales voiosii vecini de neam unguresc.A fost si un caine in grup,dar nu,nu acela adevarat.Cel cret.Si multi multi invitati singulari.Diversi indivizi,interesanti sau extremi in felul lor tipic.A fost o parte din Epic Week si presupun ca nu se putea fara asa-i?Am fost intradevar artisti in aceste nopti.Pozele spun totul.Si cutia acea de pizza nu va fi niciodata la fel.De altfel nici tigara aceea din bucatarie.Nu vi se parea ca tragea vantul cam tare? Ah da,am fost si sportivi.Concursuri epice pline de masculinitate si moralitate.Neaparat trebuie anuntati copii sa nu asculte muzica prea multa.Si filme.Oai cate filme am vazut.Capacitatile mele motorii nu vor fi niciodata la fel. De altfel, filme de Oscar au fost toate.Si camerele!!!Dar vai,camerele.Fiecare camera a acelei case de fraternitati e o mica minune a naturii.Pardon,e de fapt artificiala,creeata de un arhitect si pusa in picioare de catre muncitori.Dar ceva magic e acolo.Una e deosebit de frumoasa,pentru ca iti confera linistea de care ai nevoie cand vrei pur si simplu sa te relaxezi. Best Room EVER.Si cate amintiri au circulat peretii acestei case.

Concluzie: Dragi tovarasi ai grupului Noua Fraternitate.Am fost EPICI.Am fost MAGNIFICI.A fost efectiv cea mai tare saptamana. E un grup de oameni total diferit.Nu stiu cum ne-am gasit,dar asa a fost sa fie si asa e bine.Si poate vi se pare ca devin sentimental,sau ca spun prostii si ca nu stiu ce zic,dar va garantez ca acesta a fost un pas mare inainte pentru toti.Si in final,va felicit pe toti pentru aceasta saptamana,multumesc inca o data gazdei pentru ca a facut totul posibil si toastez: Pentru Mai Multe Saptamani Ca Aceasta!

Al vostru,

Poppy

Published in: on December 29, 2009 at 3:42 am  Leave a Comment  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/12/29/epic-week/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

