Anunt Publicitaro-Informativ…

N-am chef sa scriu fratilor,asta este.Daca stati dupa scrierile mele puteti sa stati mult si bine.Nu am inspiratia necesara si nici starea de spirit.Poate va veni,poate nu.Cel putin in acest moment traiesc si voi continua sa traiesc la intensitate. Ultimele 3 saptamani au fost EXTREM de pline ca sa am timp sa ma mai gandesc la scris.In afara de post-ul scris acum cateva zile in care am avut un impuls emotional nu am mai scris de prea multa vreme.Se pare ca postul a avut efectul dorit si situatia s-a rezolvat.Urmeaza din nou un weekend plin si ocupat in care voi face cat mai multe si poate ajung si eu sa-mi fac tema la CID ca sa nu ma dea afara de la laborator. Momentan viata mea e o sageata albastra si merge foarte bine. De maine depinde starea mea creativa asa ca daca mai vreti sa vedeti post-uri precum cele vechi si bune sperati sa reintru in starea depresivo-inspirata.Daca nu,inseamna ca sunt mega fericit si ca am reusit sa fac ce mi-am propus de foarte mult timp.Cred ca va fi a doua varianta.

Sa fiti iubiti dragilor,

Dreamer.

Published in: on October 16, 2009 at 1:55 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/10/16/anunt-publicitaro-informativ/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. Oh well
    Long time, no see 🙂
    Nu neg ca mi-ar face placere sa citesc niste posturi ca cele vechi, din zilele de glorie. Daaaaaaaar, mai important e sa fii tu fericit si sa reusesti toti ce-i propui.
    Numai “succesuri” din partea mea!
    Caty >:d<

    • Thank Youz>:D<.Ce parere ai avut de postul trecut? Si zimi ce gen de posturi ai vrea sa mai vezi?

  2. Baaaah! Ma enervezi cu depresivo-inspiratia ta! Mi-e dor de tine e. E okay sa zic asta? ca prin post-urile noastre tineam o oarecare legatura, nu? Nu? Da, normal ca da. Si acum nu vreau sa fiu ipocrita ca nici eu nu am prea scris, darrrr eu trec printr-o perioada de documentare, dom’le. Ceea ce inseamna ca am sa revin. Si sper sa revii si tu cu posturi despre tine, despre ei sau despre noi(fie e ele triste sau vesele)

    traieste in continuare, dar nu fii egoist si imparte si cu mine bucuria ta. Ca doar nu esti singur, nu?

  3. cu sau fara stare depresivo-inspiranta, tot al nostru Dreamer ramai ! >:D<


Leave a Reply

