Seaside Rendezvous…

A fost chiar ok.Mai mult decat ok chiar.Mare calda,soare placut,domnisoare interesante,bautura,tigari,cuie,prieteni buni, cluburi,mancare din plin,tot tacamul.Un concediu reusit parerea mea.Am dedus asta din faptul ca am venit mai obosit decat am plecat cu toate ca mi-a facut foarte bine aceasta departare de toti.Patul din casa unde am fost cazat a fost extrem de placut.Am trecut si peste sforaitul,sau mai bine spus grohaitul, lu’ Dani.Stiam ca asa va fi,doar m-a avertizat ca sforaie cand e beat :)).Stare de ebrietate constanta pe acolo,doar berea si vinul sunt considerate alimente.Si cola cu vodka si-au facut treaba,pe langa micile cuie de “Fire&Ice” ocazionale.Frate,da’ tari le fac acolo.Eh,n-a fost doar placut.Fiecare cu micile dureri pe care le-a avut.Dani – insolatie, eu si Adi – raceala,Razvan – pe pula lui :)).Am aflat ca Puya e naspa dupa vorbele de duh ale colegilor mei dragi :)).Am intalnit doua domnisoare pline de personalitate care,ce-i drept,stiu sa faca un masaj bun(Hey Anca si Andreea).Am cunoscut-o in sfarsit si pe domnisoara Ella fata in fata.Charm inegalabil,ce sa spun.Drumurile cu trenul au fost de la foarte oribil in sus.Am vazut dansatori si cantareti extrem de sexosi,incepand cu Connect-R, Banana si Alex.Geo da Silva a facut show cu burtica lui si evident ca nu putea lipsi nici un spectacol erotic de la mare dat in direct de domnisoara Sexi Braileanca.Voi posta si poze din aventura noastra marina in curand.Pana atunci salutari tuturor si vacanta placuta in continuare.Urmeaza sa cuceresc Londra.

Published in: on August 31, 2009 at 10:42 am  Comments (3)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/08/31/seaside-rendezvous/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 CommentsLeave a comment

  1. heeei rosesc :”>

    doamne si poza aia =)) PRIVILEGIAT, asa sa te simti.

    btw, ploua. Vezi, ai luat Soarele 😦

  2. bv man, thx de companie la mare, sper ca ne-am distrat super impreuna, astept vara viitoare poate ne strangem mai multi;)

  3. Oare Costinestiul ne va placea la fel de mult si la 40 de ani?


Leave a Reply

