Led By A Song…

Fac o incercare de a scrie ceva decent pentru ca ma simt putin inspirat de un set de melodii superbe pe care le ascult momentan.Vreau putina liniste si putina departare de lume.Vreau relaxarea aia specifica pe care am planuit-o de ceva timp.Am nevoie de o clipa doar pentru mine.Sa trag linie si sa vad unde stau cu anumite lucruri.Si am sa incep aici,ca doar aici au avut loc multe inceputuri,dar si multe sfarsituri.

In general nu-mi place singuratatea,probabil pentru ca ma plictiseste groaznic si plictiseala chiar e un sentiment dezgustator.Te face sa te simti nefolositor.Sigur,plictiseala merge si mana in mana cu lenea in general,dar noi rareori realizam asta si dam vina pe ceilalti.Totusi,cred ca vara asta am nevoie de ceva timp singur.Si cand zic singur,chiar ma refer singur.Nu cu mama,tata si toata satra.Nu cu prieteni,amici,colegi si frati de betie.Sa ma rasfat intr-un oras strain, cu o carte buna,la o cafenea cocheta pe coltul unei strazi plina de cladiri cu un design arhitectural vechi.Ah,ce imagine superba.Nu vreau mult mai multe pentru ca sunt destul de comod.Dar cred ca m-as simti bine asa.As vizita cateva locuri din cand in cand,dar fara program strict.Doar cand as simtii ca e momentul sa fac altceva.Timp am destul asa ca probabil o voi face.Bani am momentan suficienti.As fi vrut sa vizitez unele persoane dar nu stiu daca va fi posibil… Se pare ca am avut dreptate pana la urma.Din pacate de data asta nu ma simt bine cand spun “I told you so”.

Apropo va plac Westlife?Ma gandeam ca nu.Poate sunt eu prea old fashion dar mie imi plac destul de mult.Posibil pentru ca am crescut cu muzica lor.Poate pentru ca au melodii pline de vise si de scenarii greu de realizat in momentul de fata.Cine stie de ce?Ei,cand ascult Westlife imi amintesc de fiecare data de un alt capitol pe care trebuie sa-l pun la punct.Poate imi bat prea mult capul cu toate.Poate ar fi mai bine sa nu-mi pese de nimic si sa-mi vad de treaba mea. Degeaba ar fi mai bine pentru ca eu nu pot asa.Imi place sa ma ambalez si sa ma stresez pentru orice chestie cat de mica ar fi.Simt ca traiesc mai intens daca ma implic mai mult cu toate ca e mai neplacut deseori.Dar la urma urmei cu ce ma ajuta daca traiesc mult cand de fapt n-am “trait” de loc?Anyway ar mai fi multe de spus.Azi am fost egoist si am scris despre mine din nou,dar am avut nevoie de acest mic post.This love is Unbreakable.Sayonara.

Published in: on July 20, 2009 at 12:43 am  Leave a Comment  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/07/20/led-by-a-song/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

