Reeditare…

Sunt un talent innascut in a dezamagii oamenii cei mai importanti. Stiti cum e cand nu ti o legatura stransa cu cineva dar parca stii ca mereu e acolo si te intrebi destul de des ce mai face,chiar daca nu intrebi direct persoana respectiva,asa cum ar fi indicat?Ei uite,eu chiar am reusit sa fac o greseala imensa pentru a doua oara,cu toate ca mi-am planificat totul in asa fel incat sa nu uit.Si uite ca tot am uitat.Planurile nu-mi prea ies aparent.Isi mai au rostul scuzele?Cate sanse sa mai primeasca omul?Un prieten bun mi-a spus odata,acum vreo 2 ani chiar,ca e simplu sa iesi din situatii de genul acesteia. Trebuie doar sa-ti ceri scuze si daca acea persoana va tine la tine,te va ierta.Ar fi frumos daca ar merge asta,dar asta ar insemna ca ai mereu un “Free Pass” ca sa gresesti.Ar insemna ca ai putea sa te joci cu persoanele care tin la tine intr-un mod complet incorect,de altfel care se practica des in ziua de azi. Eu nu sunt tipul de om care ar face asa ceva intentionat si nu as profita de cei buni,dar mai gresesc si eu.E omenste sa gresesti,dar nu e omeneste sa nu inveti din greseli.Credeam ca mi-am invatat lectia,dar aparent m-am inselat si astlfel am ajuns intr-un punct mort.Un moment in care chiar nu stiu ce sa fac.Pardon,stiu ce sa fac,dar nu stiu la ce bun.Si ai avut dreptate cand ai spus ca odata cu trecerea timpului toata lumea dezamageste,mai ales persoanele care iti sunt importante.Nici n-am putut sa-ti raspund…din lasitate sau rusine probabil.

Voi face tot ce pot face in momentul de fata.Imi cer iertare pentru ca am uitat din nou de tine.Stiu ca nu merit sa ma ierti dar pot spera ca vei gasi undeva in inima ta,mai o sansa pentru mine.Nu pot promite ca voi fi mai bun de acum inainte,nu pot promite ca nu voi uita niciodata,dar pot promite ca voi incerca tot posibilul sa fac aceste lucruri. Orice ai decide vreau sa-ti dedic o melodie care,parerea mea,se potriveste: Backstreet Boys – Never Gone. Tu vei fi surioara mea orice s-ar intampla si te voi iubi oricum.

Published in: on June 30, 2009 at 2:13 am  Leave a Comment  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/06/30/reeditare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

