Leapsa – (Sunt Un Hot Pentru Ca Fur Vise Dulci)…

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

“Acum semanau cu niste targoveti popositi peste noapte la un han dar pe campul de lupta faceau prapad” – Radu Paraschivescu –  “Cu inima smulsa din piept”
2. Fără să verificaţi cât e ora?

In jur de  1 noaptea.

3. Verificaţi!

12:58 – Hai ca sunt tare :))Macar am notiunea timpului,ca de altfel ma pierd repede oriunde :))

4. Cum sunteţi îmbrăcat?

Un tricou galben de la quicksilver care vroia sa fie bun dar s-a stricat la prima spalare:))Chinezismele astea de haine de casa.Nu sunt in curu’ gol,mai am si niste pantaloni scurti gri,si poate si chiloti,nu mai tin minte sigur :)).

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
La blogul lui Deste de unde am furat leapsa.

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Santana ft Chad Kroeger – Into The Night…Si nu aud calculatorul pt ca am casti pe urechi:)).

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Acu’ o ora am ajuns acas.Am fost la povesti cu Mishi si dupa am dat de Ureche cu care am fost in Zodiak unde erau Barba si Darian.Am stat de povesti despre BAC,faculta,Barney,Fails,Pariuri si pedepse.Am ajuns acas pe la 12 fara ceva(momente in care ma taia o pisare groaznica) si am stat pe afara cu Alex,Oana si mai o fata pe care nu stiu cum o cheama.

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Am avut semne divine.No,really am visat ca eram intr-o camera cu mai multi invitati la ziua mea si jucam domino sau remi sau carti cu Claudiu :)).

9. Când aţi râs ultima data?
In Zodiak mai devreme.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

O icoana,Un poster cu iepurasul de la playboy(primit de la Virgil a long time ago:)) ),Un ceas, si cel mai important, O sculptura africana cu un bastinas de pe acolo foarte dotat,if you know what I mean :)).

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Alcool pentru toata lumea :)).Sa bea tot minorii :)).

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Don’t Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood.Aveam chef de filme cu “The Hood” :)).

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

Da,am invatat mai mult azi decat am invatat 12 ani de scoala :)).

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Needed one and there it was.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?

Sunt pudic si grozav in pat.De altfel si sunt si modest :)).

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Daiana cred.E primul care imi sare in minte.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Barney:))Okay just kiddin.N-am idee care ar fi.Mie sincer imi place Alexandru dar nu pentru ca ma numesc asa ci pentru ca am avut ocazia sa cunosc o multime de persoane cu numele asta care s-au dovedit a fi extraordinare.

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?

Da,si momentan n-as vrea sa plec decat in vacanta.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Heaven is a place on Earth.Everyone goes back.Have fun :).

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Ar fi mult prea multe lucruri.Nu stiu care ar fi primul,dar veti vedea cand ajung in pozitia de a schimba ceva.

21. Vă place să dansaţi?

Love it.But singing tops it.

22. George Bush?

Terror =))Nimeni nu spune terror cum o spune dragul de George.

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Pe uratii aia din “The Fifth Element”.Filmul era bun dar l-am vazut de PREA multe ori :)).

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?.

Razvan – Icedreams;Irina – Becomingirina;Sorina – Credcaeusuntsys;Laura – Floaredecolt;De altfel toata lista e invitata :).Cheers

Published in: on June 29, 2009 at 1:34 am  Comments (1)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/06/29/leapsa-sunt-un-hot-pentru-ca-fur-vise-dulci/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. “si am stat pe afara cu Alex,Oana si mai o fata pe care nu stiu cum o cheama.” –> o cheama Roxana. 😛 E vecina mea!! :)) (P.S.: e si o “partea a 2-a”, da’ ti-o zic pe mess)


Leave a Reply

