Music That Soothes The Soul – Part III…

Scuze pentru intarziere dar am avut un motiv intemeiat pentru care nu am scris ieri.Pur si simplu ma futea o lene mai rau decat un necrofil pe un cadavru proaspat.Evident eu fiind cadavru n-am simtit nimic da stiam ca era ceva pe acolo asa ca i said fuck it.In fine,trecem la partea a III-a pe care am tot gandit-o si evident,de la prea mult gandit am si uitat-o.Sa vedem ce iese:

Incepem cu cineva foarte apropiat de Vest.Of course,e unicul,inegalabilul,fascinantul Dragoooooooos Man West MOJO JOJO.A vrut sa stie ce melodie ii dedic si nu i-am spus,pentru ca sincer sa fiu nu credeam ca am norocul acesta sa gasesc o melodie perfecta.O mica paranteza,Man,m-ai ti minte ziua lui Emi si intrebarea ta constanta de atunci pana-n vecie? Well guess what,they made it a song.Iti prezint cu mult drag: Eric The Red Schwartz – Who Da Bitch Now?.

Pentru Deeiu am ales o melodie pe care chiar ea mi-a trimis-o si odata cu asta mi-a intiparit in memorie asocierea dintre ea si melodia celor de la Cornershop.Dar nu numai pentru ca am primit-o de la ea ci si pentru ca e o melodie vesela,care te binedispune si eu cred ca i se potriveste.Asa ca pentru tine Deeiu: Cornershop – Brimful Of Asha.

Am si o melodie pentru Emi care a fost mereu prin zona si are un anume ceva foarte seducator.E o prezenta mereu interesanta si cu o aura foarte sexi.And a great dancer pe deasupra.Astfel am ales melodia: Marques Houston ft Joe Budden – Clubbin pentru ca are un beat care,parerea mea,seamana cu ea momentan.

Daca tot suntem la dansatori de exceptie,o trecem in revista si pe Schnitzy alias Andreea. Tot ce pot sa spun e “Off The Hook”.Crazy dance moves and even more passion.Fiind un street dancer e normal sa ma gandesc la Step Up,mai precis la partea a 2a care a fost reprezentata de: Flo Rida si T-Pain – Low.

Mergem acum mult mai departe,undeva langa malul marii,unde locuieste o persoana foarte draga mie.Ella a aparut din senin si a fost o mica inspiratie pentru mine.Mi-a amintit de unele lucruri pe care le uitasem si fara de care pierdusem ceva din mine la care tineam mult.O parte din inspiratie a reprezentat si melodia urmatoare care m-a ajutat sa scriu un post la care tin foarte mult.Draga Ella,doar pentru tine: Yiruma – River Flows In You.

In foarte multe situatii,cand ceva nu are deznodamantul potrivit, se da vina pe faptul ca nu a fost momentul potrivit.Ei uite cineva care va fi mereu de o importanta aparte pentru mine a fost in locul potrivit,la momentul potrivit pentru mine,din pura intamplare.Diana Gall,care totusi e la o distanta relativ mare,mi-a fost mai aproape decat multa lume in acel moment.Imi spunea ca i-am creat pofta de Robbie Williams,si cu el a ramas intiparita la mine in memorie.O melodie superba pentru un moment in care cuvintele sunt fara rost: Robbie Williams – Eternity.

Aparent numele Diana a fost de fiecare data ceva special pentru mine.Poate e vina mamei,care se numeste la fel(cu toate ca putina lume stie),dar asa a fost sa fie.Domnisoara Diana Mistreanu e combinatia perfecta intre rasate istericale si discutii interminabile.Sa fiu sincer nu stiu daca exista cineva cu care(scuza-ti cacofonia) mi-a facut mai mare placere sa stau de vorba decat cu ea.Asa ca pentru Diana,vorbitoarea mea fluenta de limba franceza(pe care eu nu o inteleg de loc): Louis Armstrong – La Vie En Rose.

Ultima,dar nu cea din urma,Diana e o persoana foarte interesanta,in felul ei,pentru ca toate persoanele despre care scriu sunt speciale,dar fiecare are ceva aparte care vorbeste pentru el.Pe Diana Kotorman am cunoscut-o din nou,din pura intamplare,pe un anume forum si a fost o intamplare chiar foarte fericita pentru ca am avut ocazia sa cunosc una dintre cele mai deosebite persoane dintre toate pe care le-am cunoscut pana acum.Dar post-ul acesta nu e despre cum am cunoscut pe cineva ci e despre ce melodie imi aduce aminte de ei si pentru ea am o melodie mai ciudata,din punctul meu de vedere,dar e una din preferatele ei si asta n-am uitat.Asa ca Diana,pentru tine: T.V On The Radio – Ambulance.

Urmeaza din nou 2 persoane cu acelasi nume,dar de data asta numele e Vlad.Primul e o persoana pe care o cunosc de foarte multa vreme.E acid,e critic,e sceptic but you can still have fun with him.Il stiu de vreo 18-19 ani dar la mine in minte a ramas o singura melodie intiparita,care il reprezinta.Asa ca pentru Dex: Linkin Park – In The End.

Al doilea Vlad e tot o cunostiinta veche de-a mea.Suntem vecini de cand ma stiu(pentru ca inainte nu statea aici) si obisnuiam sa stam toata ziua impreuna cu “cei de la blocuri”.Daca Vlad Iovanescu avea vreun idol acela era Will Smith.Erau anii 90 si totul era Fresh,peste tot se inventau “cool handshakes” asa ca de ce sa fim noi mai prejos.Destula vorba.Melodia care il reprezinta pe Vlad e suta la suta: Fresh Prince Of Bel Air Theme.

Concluzia partii a III-a va fi putin mai lunga pentru ca voi scrie despre Alex Ureche,my bro.Din cauza insistentelor lui,care tin de cateva zile si faptul ca n-am nici cea mai vaga idee ce sa aleg am zis sa fac ceva mai interesant in cazul lui si o sa pun o serie de melodii care imi proiecteaza in mintea mea bolnava imagini mai mult sau mai putin ortodoxe cu el(Just Kiddin’.I ain’t no MF Fag).Asa ca this is the beggining of the end.
Stiu ca a fost o anumita perioada cand la orice ora,in orice loc,ma intalneam cu el,imi spunea cat a mai invatat din Canon compusa de Johann Pachelbel.Hey,e o melodia FOARTE GREA,dar el tot invata putin cate putin.Sunt curios daca reuseste sa o invete pe toata.He’s a stubbornt Mofo so I think he could do it.Alta situatie e aceea cand he’s the greatest in the world,or so he thinks.That may be if he would be playing DOTA all day.Okay,glumesc,e un tip foarte tare dar in momente de genul,ar merge ca backround theme: Smashmouth – Allstar(Scuza-ti clipul dar n-am gasit altul mai bun.In plus One Piece Rulz).Urmeaza momentul cand totul e chill,nothing matters si el ne canta orice melodie care e acum la radio. Puteam sa dau exemplu pe Milow cu Ayo Technology dar am o varianta mult mai chill si mai relax.Cine nu se poate relaxa pe:Weezer – Island In The Sun pur si simplu ori e surd,ori e foarte stresat,ori are probleme serioase.Of course he has a crazy side too pe care nu stiu sa o reprezint foarte bine,dar voi folosi: Linkin Park – Breaking The Habit pentru ca asa pun si o melodie agitata care se poate considera un impuls de nebunie si de asemenea o melodie a celor de la Linkin Park,trupa care ii place. Si nu in ultimul rand,pun ultima lui “pasiune”,care intradevar e o melodie frumoasa cantata de o domnisoara cu o voce aparte.E cam addictive sa fiu sincer.I give you: Lisa Miskovsky – Still Alive.Hope you liked it bro.

Asta a fost partea a III-a.Va mai urma o parte probabil,care va incheia seria si probabil ca o voi publica vineri seara cand va veni in sfarsit data pe care tot o numar invers.

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/06/25/music-that-soothes-the-soul-%e2%80%93-part-iii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Ciudat ca nu pare nimeni interesat de injuraturile tale. Poate injuri fain(pentru cei ce injura), dar ca sa fi om bun in lumea celor buni poate ar trebuii sa schimbi felul asta de-a fi, sau sa te schimbi. Eu nu ti-am citit decat inceputul. Dar pana nu aud ca scri ceva linistit sau macar cu bun simt…
    Succes!

    • Multumesc ca mi-ai deschis ochii alexandru. Esti un fel de mesia pentru mine,ar trebui sa-ti infiintezi o religie si eu ma voi duce prin lume sa le spun tuturor oamenilor buni din aceasta lume buna despre noul nostru profet Alexandru Bacovici cel fara coaie. Perceptia ta despre tot ceea ce ne inconjoara este incredibil de irelevanta,pentru mine cel putin. Dute si plangi in colt pentru ca ai vazut o injuratura,moralistu pulii mele. Nobody gives a flying fuck about you,your opinion or your life.


Leave a Reply

