Music That Soothes The Soul – Part II…

Continuam seria fabuloasa de melodii in seara aceasta asa ca fiti pregatiti pentru muzica buna si oameni de calitate.Incepem mai “light” cu dragul meu coleg de camera, Ervin,impreuna cu care am decernat titlul de “Hit-ul verii 2009” lui: Puya.Nu mai trebuie spus ca ceilalti colegi de camera isi doreau sa ii sparga boxele pentru nivelul de decibeli prezenti in incinta.Nu mai tragem de timp: Puya – Undeva-n Balcani.

Cand ma gandesc la Liviu,unul dintre cei mai vechi prieteni ai mei,o singura melodie imi face legatura cu el. Special din partea celor de la B.U.G. Mafia,masini tunate si cai putere: B.U.G. Mafia – 40km/h.

Si daca tot suntem la prieteni vechi,nu pot sa-l uit pe Blaj.Ma tot gandeam ce melodie ar fi cea mai potrivita da’ la urma urmei,nici nu se putea alege alta.Cre’ ca si telefonului sau ii s-a facut rau de cat a rasunat piesa pe el.(Dedicatie si pentru Mishi daca tot suntem acolo) : DJ M!R3L – Best Summer Party.

Virgil,fiind un reprezentant al muzicii,mi-a dat o bataie de cap destul de mare dar la urma urmei m-am hotarat. Pentru el am ales: The Verve – Bittersweet Symphony pentru ca imi aminteste de No Signal si pentru ca e una dintre primele melodii pe care m-a invatat cum sa le cant la chitara.

Cand m-am gandit la Oana (Burlacu) am stiut instant ce melodie voi posta.Nu am nici cea mai vaga idee de ce, dar dupa cum spunea draga de doamna Lazar: “De obicei primul raspuns care iti vine in minte e cel mai sincer”.Asa ca: N.O.H.A. – Tu Cafe´.Enjoy.

Pentru Manu am ales special melodia.Ma gandeam initial sa pun 50 Cent – Straight To The Bank,dar am gasit ceva muuuuult mai potrivit.Manule,asta-i perfecta pentru tine: Un Rom – Senzatii Tari.

Cu Florix am multe amintiri muzicale deci nu pot sa aleg foarte sincer pentru ca toate sunt placute. Totusi am hotarat sa imi amintesc de momentele mai piperate.Flory mai ti minte: B.U.G. Mafia ft Queen Bee – Hai Cu Mine? N-am ales Get Low pentru ca aia se potriveste suta la suta urmatoarei victime…aaaa pardon,persoane.

Cu toate ca n-am vorbit de mult cu el,Gery o sa-mi aduca aminte mereu de aceeasi melodie.Poti sa ma trezesti noaptea din somn si sa ma intrebi ce melodie imi aminteste de el si o sa-ti zic clar: Lil’Jon feat.Elephant Man – Get Low (Remix).

Trecem pentru un moment la amanta mea vesnica.Draga de Flavia mi-ar starni un singur artist in capul meu pustiu.The one and only Enrique Iglesias.Acum partea mai dificila ar fi sa aleg si piesa potrivita.Am vrut sa aleg Hero,dar spontan mi-am amintit de una mai potrivita.Asa ca fara amanare va prezint: Enrique Iglesias – You’re My Number One.

Pentru Ioana,fosta mea colega speciala,am vrut sa aleg ceva chiar frumos.Chiar daca nu are tot timpul un gust prea bun in muzica (hehe,vesnica discutie),are unele preferinte de o calitate chiar foarte buna.Pentru ea am ales o melodie simpla dar cu mult suflet,interpretata de un om surprinzator si de o charisma rara. Special pentru Ioana: Florin Chilian – Chiar Daca.

Avand in vedere ca la mine in cap e o harababura totala si n-am nici cea mai vaga idee ce melodie s-ar potrivi pentru Patri,am hotarat sa bat un apropo interesant.Pentru fanul roz numarul unu din lume: The Pink Panther Theme Song.

In incheiere vreau sa scriu despre Deea si daca la ea nu va fi o decizie grea,atunci nu stiu la cine va fi. As putea sa merg pe Pasarea Colibri,pentru ca sa fim sinceri,cui i-au m-ai cantat la majorat? As putea sa merg cu HIM pentru care avea o pasiune interesanta,mai ales pentru “Wings Of A Butterfly”.Ar mai fi si Darren Hayes cu Insatiable,melodie care reprezinta o alta parte interesanta a ei. Dar la urma urmei,oricat de mult mi-ar place si mie aceste melodii,nici una din ele nu imi pune pe buze exact acelasi zambet pe care mi-l induce piesa aleasa.E vesela,e energetica,e o poveste de zi cu zi si e pur si simplu potrivita.Am ales si videoclipul acesta pentru ca,pe langa faptul ca are o calitate buna a melodiei,e la fel ca si ea,vioi si just plain fun.Asa ca pentru tine Deea: Counting Crows – Accidentaly In Love.

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/06/23/music-that-soothes-the-soul-%e2%80%93-part-ii%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

