Cactus…

De ce crezi ca acest cactus va trai mult?Ce-i drept e foarte rezistent…Supravietuieste foarte mult fara apa si poate salva viata unui pierdut in desert prin apa ce o depoziteaza in interiorul sau.Am primit azi un cactus.Un cactus frumos,mic si cochet.E un cactus inflorit.Floarea sa are culoarea mea preferata – violet.E o floare simpla si frumoasa.Acum cactusul meu nu va mai fi singur si are si el un cactus cu care poate sta.Cactusul meu s-a simtit atras din prima spre cactusul nou, acesta inclinandu-se inspre celalalt.Cactusii mei stau pe doua farfurioare triunghiulare cu o adancitura in mijloc in care se potrivesc ghiveciurile lor perfect.Le place micul lor camin si se simt bine acolo.”Sometimes love is hiding between the seconds of your life”.Cactusii mei se plac.

“Cause true friends are hard to find,harder to leave and impossible to forget”.Sunt linistit.Ma simt ca pe un norisor. Nu retin ultima oara cand am fost in starea asta.Probabil a fost odata,demult si a fost foarte vag.Eu sunt…nu…Noi suntem zambitori astazi.Eu si cactusii mei.Azi am zambit pentru prima oara sincer dupa prea mult timp.Nu simteam nevoia sa rad,nu simteam nevoia sa sar de fericire,simteam doar nevoia sa zambesc si asta am facut.Pentru ca totul este mai simplu cu un cactus si cu niste covrigei.Ce bine-ar fi daca am avea toti cactusi si covrigei.Am fi toti mai zambareti si mai fericiti.Sunt sigur ca toti si-ar dori sa aiba covrigei si un cactus inflorit pentru cactusul lor.Da…azi a fost o zi pentru un zambet.Azi a fost o zi pentru constientizarea faptului ca cineva ma face sa zambesc.Cineva surprinzator ca si acel cactus inflorit.Cactusii sunt misteriosi,niciodata nu stii cand infloresc iar cand o fac opresc timpul.Da,ei stopeaza tot si iti fura privirea spre superbitatea lor.E greu sa cunosti un cactus dar de fiecare data cand te apropii de el si reusesti sa-l intelegi cate putin te face sa zambesti.El e inconjurat de multi tepi pentru a-l apara,dar nu te va intepa daca isi va da seama ca ai intentii bune.Cactusii sunt legati intre ei cu totii.Cactusii mei sunt legati intre ei,iar cel mai nou membru e legat cu cel de unde a venit.Covrigii se termina incetul cu incetul,dar cactusul nu va muri.Pentru ca acum promit ca nu va muri.Ca si acest blog mic si uitat de lume.Pentru ca la urma urmei s-a transformat dintr-un “EU” intr-un “VOI”. Si probabil ca de asta inca exista,pentru voi.

Multumesc.Mi-ai oferit ceva mai puternic decat iti vei putea imagina vreodata.

Published in: on May 1, 2009 at 2:25 am  Leave a Comment  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/05/01/cactus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

