Mesaj Pentru Noi…

In seara aceasta mi-am facut rutina si am citit blogurile de la blogroll si am dat peste un articol al unui prieten vechi in care facea referire la ultimul post al lui Tudor Chirila.Acesta se adreseaza viitoarei generatii incercand sa ne motiveze spre a lupta pentru o Romanie mai buna. Link-ul e acesta: Scrisoare catre liceeni.

Problema majora in aceasta tara este lipsa de atitudine  a oamenilor si frica de a lupta pentru ceea ce li se cuvine.Tudor incearca sa motiveze generatia urmatoare, promovand cultura,spiritul de lupta si increderea in oamenii pe care ii vom desemna ca lideri.In Romania exista multe persoane care ar dori o schimbare majora dar vociile lor nu sunt auzite. Ignoranta tuturor e lucrul care promoveaza mediocritatea si ne afunda din ce in ce mai mult in mocirla. Poate unii chiar ar putea schimba situatia dar nu pot face nici eu minuni singuri. Vocea lui Tudor poate fi exact stimulentul de care avem nevoie pentru a ne ridica la suprafata si a ne pregati pentru razboiul pe care va trebui sa-l purtam la schimbarea de generatii care va veni mai devreme sau mai tarziu.

Nu se poate sa urmam modelul celor aflati la putere de ani buni.E doar un exemplu clar de egoism, ceea ce avem in fata si din pacate vad ca prea multi il urmeaza si uite asa se va strica si aceasta generatie in caz ca nu facem nimic sa luptam impotriva sistemului.Nimeni nu mai crede ca ceva poate fi schimbat.Toti se complac in situatie si lasa lucrurile cu adevarat importante in urma,ca doar “ce, asta-i problema mea?”.Sigur toata ideea de schimbare si felul cum o spune Tudor suna utopic si irealist,dar nu are nici un motiv sa fie asa.Pentru ca avem o generatie puternica.O generatie care stie sa viseze,stie sa lupte,are caracter,doar ca trebuie sustinuta.Si la acest capitol avem o mare gaura pentru ca putini cred in idealurile noastre. Cei mari se complac si eu in situatie pentru ca au ajuns la concluzia ca degeaba lupta ca nu pot schimba nimic.Ei, noi nu ne dam batuti asa usor,dar nici noi nu putem merge la infinit fara o mana de ajutor.

Scrisoarea pentru liceeni este o gura de oxigen pe care o primim si trebuie sa ne folosim pe cat posibil de ea.Macar sa o consideram o motivatie speciala.Exista persoane care ne vor sustine cand va veni momentul adevarului.Atunci trebuie sa luptam si sa-i invingem ca sa nu ajungem hoti ca si ei.Nu uitati ca trebuie sa luptati chiar daca nu se vede lumina de la capatul tunelului.Nu e importanta parerea mea.Eu doar mi-am expus punctul de vedere in speranta ca va atinge cateva persoane care se vor pregati pentru momentul cand vom putea folosi legiile propuse, chiar de acesti senatori si deputati corupti, impotriva lor.Pentru momentul cand vom stii sa ne aparam singuri si vom prelua initiativa ca sa creem o tara mai buna.Citeste o carte, informeaza-te, crede in tine, nu pierde speranta, nu esti singur, nu te gandi “va fi bine” ci gandeste “voi face eu sa fie bine”.

Daca voi considerati ca e o pierdere de vreme atunci ignorati acest mesaj,dar daca aveti cel mai mic sentiment care va spune ca merita sa luptati pentru asa ceva atunci dati mai departe mesajul lui Tudor.Aratati lumii ca nu ne vom lasa batuti fara a lupta pana la epuizare.Multumesc pentru atentie.

Published in: on March 5, 2009 at 2:27 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/03/05/mesaj-pentru-noi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

