Pentru Cei Care Sufera…

Cand ai ceva pe suflet,cand suferi,cand simti ca explodezi sau ca totul s-a dat peste cap…descarca-te.Acest post este o dedicatie din partea unei persoane care sufera, pentru cel care a intrat pe strazile inimii ei, a facut haos si a distrus multe si apoi a plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Citez:

“Incearca sa uiti”….”fi tare!!!!”….”meriti mai mult”….”o sa treci peste”….”ai rabdare”….cat de usor poti spune aceste cuvinte…cu adevrat greu este sa le si indeplinesti.
Mi-am daruit inima unui om care nu a stiut sa pretuieasca persoana care ii era aproape neconditionat. Am iubit nebuneste…mi-ai calcat in picioare orgoliul si mandria pentru a fi cu el,sau mai bine spus pentru a fi cu el uneori. Nu cred ca pot descrie durerea ce o am in suflet acum. Ma doare ca am insemnat atat de putin pentru el,ca nu a incercat nici macar sa lupte pentru mine,ca mi-a dat drumul ca si cand totul avea sa fie bine pentru amanadoi…dar adevarul este ca pentru mine nu e. I-am daruit sufletul meu,trupul meu,tot ce am avut mai bun pentru ca in schimb sa primesc minciuni…si rani cat mai adanci…cred totusi ca toate aceste sentimente si trairi ale mele nu ii influenteaza cu nimic viata….pentru el nimic nu s-a schimbat. Are in continuare langa el fete care sa ii daruiasca tot ce i-am oferit eu,poate nu in aceeasi masura dar cu siguranta ii vor stapani setea de a se simti dorit si importat pentru cineva. Pentru ca de fapt pentru asta m-a folosit si pe mine,pentru ca nu a fost capabil sa treaca peste un esec,peste o tradare. Nu si-a deschis sufletul catre mine pentru ca nu avea ce sa deschida….intreaga lui fiinta plangea dupa cealalta. Nu poti intra cu forta in inima cuiva si cu siguranta nu il poti face sa te iubeasca atunci cand el face tot posibilul sa te opreasca. Mi-e mila de el si totusi, in acelasi timp, gandesc ca a meritat totul…poate ca nici nu a fost indeajuns. Poate ca totul a fost vina mea ca i-am oferit inima si am avut incredere in el, in promisiunile lui. Doare sa stii ca un an din viata l-ai trait in minciuna,ca nu ai insemnat nimic pentru persoana care inseamna totul pentru tine. Doare cand nu stii pe cine dorea de fapt atunci cand facea dragoste cu tine….pe ea sau pe tine? Ca atunci cand ti-a spus ca te iubeste ti-a spus tie sau i-a spus ei, imaginandu-si-o pe ea in locul tau. Cred ca as face orice sa nu fi intalnit acest gunoi. Pentru ca pentru mine asta este….un gunoi.”

Am incheiat citatul.Pentru oameni ca acesta exista un loc special care apare in multe injuraturi, des folosite de catre majoritatea populatiei.Dar nu merita nici aceste injurii pentru ca ar fi un efort prea mare si ar arata doar ca inca te intereseaza acest om.La un moment dat se intoarce roata si atunci poate, poate isi da seama ca nu e chiar bine ce face.Daca nu, ei bine, dupa fapta si rasplata dragule.Nu sunt un judecator,nu sunt un martor,nu sunt un avocat.Eu sunt doar un mesager.Que Sera, Sera asa ca tu trebuie sa treci peste si pentru asta suntem noi aici,sa te ajutam iar el ar trebuie sa se trezeasca la realitate, dar asta nu ne mai priveste de acum inainte.Incepe tratamentul.

Published in: on March 1, 2009 at 3:52 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/03/01/pentru-cei-care-sufera/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. cat de adevarat.
    p.s.- mersi pentru martisorul virtual, probabil o sa’l pun in piept:D:*

  2. Siner, sincer? Chiar daca a fost totul o minciuna, eu cred ca a meritat. A fost fercita la un moment dat? Dar chiar fericita? Atunci a meritat.

  3. Dar asta e chestia pentru ca nu cred ca a fost fericita de fapt.Cel putin asa am inteles.

  4. Tot ce pot sa spun despre text e un mare oftat… Iti multumesc si eu pt martisorul virtual 🙂


Leave a Reply

