Tic,Tac,Tic,Tac…

Ei chiar am ramas fara idei.Chiar am dat totul din mine pe moment.Asa de secat de puteri nu m-am simtit de…pai cam niciodata daca stau bine sa ma gandesc. Totusi mai fac o ultima tentativa la a scrie ceva pentru ca aparent corpul meu se simte incarcat si trebuie sa debiteze ceva.

E curioasa chestia asta cu timpul nu-i asa? In principiu noi oamenii am creat notiunea de timp si am definit-o cu toate ca, prin asta, noi am definit unul din procedeele sigure prin care incheiem capitolul viata. Asa suntem noi oamenii, trebuie sa avem o denumire pentru orice. In fine, ceea ce vroiam sa spun e ca nu prea poti sa crezi intr-un moto precum “Nu exista destin, eu imi fac viata cum vreau eu” pentru ca la urma urmei tot acolo intre flori ajungem.Ce-i drept depinde de noi cat vrem sa ne prelungim viata. Ce ne asteapta dupa,nimeni nu stie si poate de aceea ne e frica sa murim.Frica de necunoscut a fost mereu cea mai mare frica a oamenilor. “White shores”, “Paradise”, “Heaven”, “Hell”, “Reincarnation” si asa mai departe. Putem cauta cat vrem ca nimeni nu poate fi sigur de ceea ce il asteapta.

Cel mai trist e cand trebuie sa vezi oamenii dragi tie ca mor, dar si ei la randul lor au trecut prin asta. The cycle of life.Poate suna insensibil dar nu asta era scopul.Nu am zis niciodata sa nu va pese,am spus doar ca e ceva normal si ca lumea intelege cand treci prin asa ceva.Am avut o descatusare totala si nu prea pot sa exprim in cuvinte ceea ce am trait asa ca  vreau sa schimb subiectul.

Dupa un an 7 luni si 2 zile am ajuns la 10.077 de views pe acest minuscul blog. In comparatie cu multi alti bloggeri e o nimica toata.Altii au aceasta cifra de afaceri zilnic.Dar pentru mine e o realizare.Stiu ca nu scriu cele mai bune lucruri tot timpul sau ca mai fac anumite greseli dar la urma urmei cu toate acestea am ajuns si eu la 10.000 de vizitatori. Am scris despre o fetita mica ratacita pe undeva prin viata mea, am scris despre liceu, am scris diverse filozofii pe care nu le realizez in acel moment dar pur si simplu atunci am simtit eu ca e clipa potrivita sa dau drumul in lume la opinia proprie despre un anumit subiect,am scris despre lilah, am scris despre ade,am scris despre laura, am scris despre diana, am scris despre o multime de persoam, am scris cand am fost nervos, am scris cand am fost beat, am scris cand am fost in alta lume si m-am simtit al naibii de bine de fiecare data. Acesta este post-ul cu numarul 106.

In general scriu ceea ce simt,am infiintat acest blog pentru ca scrisul imi oferea o dezlegare puternica si o deconectare de la tot ce ma inconjura dar odata cu trecerea timpului a ajuns sa fie mult mai mult decat atat. Sper sa am dreptate cand spun ca am mai si progresat de cand am inceput sa scriu si imi doresc sa spun peste cativa ani ca am evoluat si mai mult pe acest plan. Ca orice om imi doresc mai mult si sper sa ating acel punct.Voi incerca in orice caz.Imi propun sa scot un short story bun,in primul rand, si apoi voi mai vedea.Inca nu sunt multumit de ceea ce am realizat si mai trebuie sa lucrez iar timpul pe care il am la dispozitie nu e chiar mult, dar ca orice roman ma descurc cum pot.

In final as vrea sa va multumesc tuturor pentru sustinere si pentru ca imi urmariti din cand in cand scrierile.Inseamna mult pentru mine si voi incerca sa nu dezamagesc prea tare de acum inainte.Criticile cu bun simt sunt mereu binevenite si prin bun simt ma refer la faptul cum sunt exprimate nu la ceea ce se refera.Eu incerc sa-mi corectez defectele pe parcurs si daca cineva are ceva de spus ii voi fi recunoscator pentru mana de ajutor.De altfel daca aveti vreun subiect pe care v-ati dori sa-l tratez puteti sa lasati un comment si ma voi ocupa de el cand pot.Multumesc inca o data pentru sustinere.

Published in: on February 28, 2009 at 5:04 am  Comments (7)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/02/28/tictactictac/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. congratz dude 😀

  2. Mersi omu!

  3. meh… vezi deja e mai atractiv “noul format”. e mai “atacabil” de un cititor.
    La capitolul cu views nu conteaza… adica din moment ce blogul e pentru tine… de ce te-ar interesa cat de vizionat e de altii ?

  4. Stii, cred ca prin blogul tau ne arati tuturor un lucru important: faptul ca nu suntem singuri, nu suntem singurii in opinii, nu suntem singuri in sentimente; prin scierile tale realizam ca nu suntem singuri cu ideile noastre si nu trebuie sa ne fie rusine de ele. Asta m-ai facut pe mine cel putin sa simt.

  5. Ma bucur ca ti-am dat sentimentul asta Irina.Eu sper sa ajut lumea sa se exprime oricat de putin ar face-o macar sa spuna ce are de spus:)

  6. M-ai scris cu litera mica. Ntz ntz ntz

  7. Noh las ca-ti trece:))


Leave a Reply

