Where The Story Ends…

Si in final tot am avut dreptate.Cum de altfel se intampla in majoritatea cazurilor.Cu toate ca stiam de la inceput ca se va ajunge la asta tot am simt putina tristete si cred ca e ceva normal dupa atata timp nu? Dar asa e la oameni, majoritatea lucrurilor se fac inconstient. Ma rog,in subconstient ca sa fiu mai precis.Cand primesti semnale dintr-un anumit loc ca un om si-a facut rostul in viata ta atunci pur si simplu incepi sa-l indepartezi,mai mult sau mai putin voit.Si asa se ajunge la discutii scurte gen “Ce mai faci?”,” Cum o mai duci” si in final ajugem la “Auzi,zimi si mie parerea ta despre asta,mersi mult,tre sa plec pa”.Acesta e cursul natural al lucrurilor si trebuie acceptat pentru ca nu poti combate natura.Cand omul e fericit nu mai are nevoie de nimeni si nimic in plus si se multumeste cu tot…pentru ca e fericit si gata. Sau ma rog e o particica din ceva, care pare mult mai mare decat e cu adevarat.Si cand te astepti mai putin apare cineva nou, cu care aparent te intelegi foarte bine spre surprinderea ta.Dar undeva stii ca nu va rezista,  pentru ca niciodata nu rezista…sau?De fapt…din toate aceste cazuri tu ai fost exceptia…si culmea ca nici nu credeam la inceput…haide ca au trecut peste 10 luni si inca nu a intrat in efect natura? S-ar parea ca e ceva mai interesant aici sau? I wonder what still,adica din 2 saptamani cat ziceam la inceput a ajuns totusi o perioada destul de mare.Si prindem anul asa-i?Cel putin asa am sustinut and I intend to keep this promise.Si inca 10,20 daca se poate.Pana cand fac eu infarct-ul ala de care tot ziceam. Ce vreau sa zic e…ne vedem cand am stabilit.Bye bye.

Published in: on February 6, 2009 at 2:51 am  Comments (8)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/02/06/where-the-story-ends/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. Iti dau dreptatemdaca am prin bine ideea,e vorba ca omul cand e multumit de ale lui,nu te mai cauta sa te intrebe daca esti si tu multumit de ale tale,desi candva va sfatuiati impreuna despre una si alta.
    Si da,eu uram cel mai mult sa mi sa zica,asteapta ca vei gasi pe cineva ok. Nu neaparat prietena,ci o persoana cu care sa te intelegi bine..
    Si uite ca am gasit,acum cat dureaza nu se stie,desi merg si eu pe mana ta,cand cineva are totul,atunci nu-i mai trebuie nimic in plus.

  2. Eu zic ca nu inca gata, lucrurile oricand se pot schimba. Eu am incredere ca sa pot schimba. Deocamdata au fost lasate sa se schimbe in…ei bine…nu gasesc un cuvant potrivit deocamdata sa ca voi merge pe “rau”. Dar daca o data a existat CEVA…poate sa mai revina, pentru ca toti avem amintiri pe care nu putem sa le negam. Dar mi-a placut si imi place ca ai spus ce ai gandit.
    De multe ori nu stiu ce sa spun de frica sa nu par copilaroasa si superficiala, dar ador posturile tale. They inspire me.

  3. Nu conteaza daca ti se pare ca esti copilaroasa sau superficiala.Spune ce ai de spus.Ai dreptul la exprimare libera si ai dreptul la parere.Daca tu crezi in ceva atunci dai drumul in lume pentru ca nu stii cui ii vei face un bine sau pe cine vei inspira:)

  4. 🙂 Multumesc pentru incurajare.

  5. 😀 Oricand.

  6. Doar stii ce se spune, toate lucrurile bune sunt bune doar la inceput.

  7. Pesimismul tau si-a aratat fata.Dar stii ce zic eu?Nu-mi pasa ce se zice ca oricum totul merge dupa cum imi fac eu viata.:)

  8. daca la mine te referi, da sunt pesimista si cat despre faza ca’totul merge dupa cum imi fac eu viata’nu stiu cat de adeavarata este, dar e bine ca totusi gandesti asa.^.^


Leave a Reply

