Hai Sa Ne Cunoastem(Leapsa De Pierdere A Timpului)

1.Daca ar fi sa-ti vopsesti parul,ce culoare ai alege?

Cu siguranta gri metalizat.

2.Ai frati/surori?

De sange nu.Dar am “frati” si “surori” (hey deea,dana,lavi,laura,alex and all you other creatures out there)

3.Ce tari ai vizitat?

Dubai,Arabia Saudita,Irak,Qatar,Africa De Sud=))(Nu de fapt am fost in Germania,Austria,Croatia,Ungaria si Spania)

4.Sub patul tau se afla…?

Dumnezeu mai stie.Probabil bau bau si laboratorul meu secret unde lucreaza Dexter.

5.Ce melodia asculti in acest moment?

Bryan Adams – Here I Am

6.Ce carte ai pe masa in acest moment?

Pe acest birou n-am decat reviste(Readers Digest) dar pe masa am cartea de analiza pentru examenul de joi(in speranta ca ma apuc si eu de citit eventual)

7.Ultimul film care l-ai vazut.

Cred ca Transporter.Era pe ProTV si era o seara foarte neproductiva.

8.La ce ora mergi la culcare si la cat te trezesti?

Tarziu si Devreme in timpul scolii si Tarziu si Tarziu in sesiune si in vacanta.

9.Canalul tv preferat?

Toate sunt proaste per total.Sa zicem Eurosport 2

10.Emisiunea ta preferata?

“In Gura Presei” fara nici un dubiu.

11.Ziua saptamanii pe care o preferi este?

Vineeeeeeeeeeeeeri.

12.Luna favorita?

Iulie pentru ca pe langa faptul ca s-a nascut omul care va schimba fata planetei in aceasta luna(Eu), am o multime de amintiri incredibile in ea.

13.Munte sau mare?

Mare fara doar si poate.

14.Masina ta preferata?

Ford Mustang GT dar si actualul Ford Fiesta

15.Orasul si tara preferata?

Greu de decis.Londra, Anglia sau Tokyo,Japonia

16.Apa minerala sau plata?

Aurul negru(Cola).Dar da apa minerala.

17.Iti plac dulciurile?Daca “da”,enumera.

Nu-mi plac dulciurile in mod deosebit.Dar nu spun niciodata nu la Milka luflee.

18.Mancarea preferata?

Pastele pregatite de unchiul meu.

19.Sport/uri pe care ai vrea sa le practici

Inot si Karate.Le-am practicat de altfel dar m-am lasat din pacate.

.20.Sport/uri pe care iti place sa le urmaresti la tv?

Fotbal, Tenis, Handbal, Snooker ocazional,Box.

21.Materia preferata la scoala.

Cu siguranta engleza deoarece nu trebuie sa fiu prezent la ora.You have to love Politehnica Timisoara=)).

22.Materia pe care n-o suportai la scoala?

Cu matematica nu m-am impacat niciodata…dar materia pe care n-o suportam e clara: Chimia.

23.Care e culoare preferata a incaltimintei tale?

Roz bonbon cu picatele.Cu aceasta intrebare ma sterg la cur dragilor.

24.Dus sau baie?

Dus.

25.Crezi in existenta extraterestrilor?

Da,eu sunt unul si va voi face pe toti sclavii mei pamanteni pricajiti.

26.Echipa de fotbal preferata din Italia:

AC Milan.

27.Echipa de fotbal preferata din Marea Britanie

Arsenal.

28.Echipa de fotbal preferata din Spania:

Real Madrid

29.Echipa de fotbal preferata din Germania

VfB Stuttgart

30.Echipa de fotbal preferata din Franta:

Bordeaux

31.Echipa de fotbal preferata din Olanda:

Ajax Amsterdam

32.Echipa de fotbal preferata din Argentina:

Boca Juniors

33.Echipa de fotbal preferata din Brazilia.

Santos.

34.Echipa/ele de baschet preferata din Europa:

Elba Timisoara

35.Echipa/ele de baschet preferata din NBA:

LA Lakers si Pheonix Suns.

36.Echipa/ele de hochei preferata din Europa:

E cacat bine ca nu vrei sa stii cat de mare e unghia de la degetu aratator al piciorului stang.

37.Echipa/ele de hochei preferata din Nhl:

Si acu vrei sa stii cati centimentri are puc-ul cu care iti voi da in cap?

38.Echipa/ele preferata din Baseball(SUA)

Da eu stiu?Angels plm.

39.Echipa/ele preferata din NFL(fotbal american)+ jucator/i preferati

Auzi da dute tu dracu.

40.In F1 sustii pe echipa si /sau pilot:

F1 nu e sport e bataie de joc.

41.In campionatul mondial de motociclism tii cu echipa si/sau motociclist?

Da cu speedy gonzales.

42.A de la….Ade.

43.B de la….Bulbasaur.

44.C de la… – Claudiu
45.D de la… – Diana
46.E de la… – Ella
47.F de la… – Florentina
48.G de la… – George
49.H de la… – Hortensia
50.I de la… – Ioana
51.J de la… – Jenel
52.K de la… – Kreskova=))
53.L de la.. – Lavinia
54.M de la… – Maria
55.N de la … – Nadia
56.O de la … – Oana
57.P de la… – P**a mea
58.Q de la.. – Qatar
59.R de la … – Razvan
60.S de la… – Sorina
61.T de la… – Tudor
62.U de la … – Uscat
63.V de la .. – Vlad
64.W de la … – Wimbledon
65.X de la … – Xtreme
66.Y de la … – Youtube
67.Z de la… – Zealot
68. Cat e ora? – pula mea 01:54=))

Hai ca m-am spart in figuri si am scos un post foarte deep.Radeti dragilor.

Published in: on February 2, 2009 at 2:54 am  Comments (6)  
Tags: , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/02/02/hai-sa-ne-cunoastemleapsa-de-pierdere-a-timpului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. E…de la Ella. :”>

    >:D<

  2. hehe >:D<

  3. ma termina intrebarile cu echipele preferate:)) sunt asa multeeeee.

  4. tare =))

  5. mersi frumos ;;)

  6. D de la Deste:D.. de admirat ca la I ai scris Ioana:>


Leave a Reply

