Eternitate…

Despre ce poate cineva sa scrie?Despre oameni.Da…despre oameni merita sa scrii.Pentru ca oamenii reprezinta trecutul,prezentul si viitorul(pana cand se va termina si notiunea cunoscuta sub numele de timp). Pot sa scriu despre Diana. Diana fiind o prietena care nu a primit atentia cuvenita in acest blog.Poate nu stiam ce sa scriu despre ea, poate am tot evitat subiectul de frica sa nu scriu ceva gresit dar acum oricum nu mai am ce pierde deci prin urmare Diana:
Domnisoara din poveste e o blonda luata din alta lume decat cea a bancurilor expirate,cu o pereche de ochi verzi in care ai putea sa privesti pana…pai pana pleaca ea ca doar n-o sta sa te uiti tu la ea in ochi.Cand vei vedea pe fata ei un zambet iti vei da seama imediat ca e sincer si ca, in cazul in care ai emotii ca orice fiinta umana, vei zambi si tu efectiv din reflex.Si cand rade,cand rade cu pofta nu poti decat sa te conformezi si sa razi si tu ca e mai molipsitor decat varicela.Presimt o criza de gelozie la cateva mii de kilometri dar e ok asa-i Diana?Am cunoscut putine persoane pe care te poti baza asa cum te poti baza pe Diana.Cu toate ca are de obicei programul incarcat isi face mereu timp pentru persoanele cu probleme mintale (Nr. Eu).Este putin rasista dar doar in ceea ce priveste un ungur specific.Intamplarea face ca acel ungur sa fie prietenul meu foarte bun si tot intamplarea face sa fiu si eu rasist in preajma lor.Mi-a spus ca reusesc sa scot “her evil side” la iveala.S-ar putea sa fie adevarat dar daca asta e partea ei rea atunci nu sunt motive sa ma sperii.Apropo, Diana mai stii ca mi-ai spus asta pe pasarela?Sper ca da pentru ca altfel ne suparam.Si mai stii cand am stat pe acea banca in fata mirificului tau bloc?Atunci am facut parte dintr-un moment tragicomic de mare clasa.Cu toate ca n-au fost chiar asa de multe momente,cele care au fost au dobandit statutul de foarte memorabile pentru mine.Avand in vedere ca pleci si mie imi va parea foarte rau am vrut sa las o mica amintire impregnata pe aceste pagini virtuale.Unii o vor citi si majoritatea nu vor intelege tot ceea ce e in spatele cuvintelor acestea.De fapt vor intelege foarte putin dar e ok nu?Sa ramana intre noi.Si sper ca ma invidiaza lumea pentru ca am cunoscut-o pe Diana intr-un mod interesant.Si cred ca e cazul pentru un “Multumesc” mare asa ca MULTUMESC!

Published in: on February 1, 2009 at 3:56 am  Leave a Comment  
Tags: , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/02/01/eternitate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

