Planurile Lui Columb…

Nu sunt genul de persoana care isi face planuri. Asa stiu sigur ca nu am ratat mai nimic.De obicei cand incerci sa planuiesti ceva nu-ti iese. Viata are un stil de a rezolva lucrurile dar pana atunci le incurca pe cat posibil.Si totusi am zis ca imi fac cateva planuri pentru vara urmatoare.Am nevoie de o schimbare de scenariu si daca tot sunt atatea locuri pe care as vrea sa le vad mi-am propus sa incep cu Romania.E clar ca mai e mult pana atunci si cine stie ce dezastre ar putea strica toate aceste planuri dar imi asum riscul acesta.Ii tin pumnii de pe acum lui Bro sa intre la faculta, cu toate ca nu are nevoie de asa ceva pentru ca intra sigur, ca sa putem merge linistiti prin tara.De fapt locurile care ma intereseaza pe mine sunt Sibiu si Brasov din punct de vedere turistic si Bucuresti din alte privinte.De altfel vreau evident sa fac Eurotrip-ul pe care il tot visez dar asta cu timpul ca doar avem destul timp momentan.Cunosc pe zi ce trece persoane noi interesante si as vrea sa vad ce mai are de oferit lumea asta.Vreau sa vizitez si Japonia odata si-o data pentru ca altfel nu voi scapa de obsesia sa traiesc in cultura japoneza putin timp.De altfel imi doresc sa fiu acolo primavara sa simt pe pielea mea sakura blossoms (florile de cires) pe care le admira ei asa de mult.Evident ca as vrea sa ajung si in Amsterdam(ce tanar nu-si doreste sa vada macar odata orasul acela?)si sa mananc hash brownies.America ar fi si ea de luat in calcule.Adica New York e unul din “fetish-urile” mele de cand ma stiu. Si sa nu uitam de Londra si Emirates Stadium.Multe locuri si greu de ajuns in toate dar omu’ poate spera tot timpul nu?Kid vezi ca astept un tur al locurilor “interesante” in Bucuresti da?Ne vedem la vara Romania!

Published in: on January 21, 2009 at 2:21 am  Comments (2)  
Tags: , , , , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/01/21/planurile-lui-columb/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Ma iei si pe mine la NY. Am treaba prin jur.

  2. Sibiu si Brasov sunt doua orase superbe,iar daca le vizitezi alaturi de persoanele dragi tie,sigur va fi o vacanta minunata si de neuitat.


Leave a Reply

