A Summer’s Love…

A trecut ceva vreme asa-i?De cand ne-am vazut cu adevarat.De cand am vorbit ceva cu adevarat.E ciudat intr-un fel pentru ca uneori incerci sa realizezi ce ai pierdut cu adevarat si nu poti sa cuprinzi acel lucru in cuvinte sau in ganduri.Stii ca de la un moment dat e pur si simplu un gol acolo si ai vrea sa se umple, dar nu stii cine sau ce ar putea face asta.Si nu te gandesti zilnic la el pentru ca incerci sa faci totul sa para normal,sa lasi viata so mearga inainte dupa unele principii traditionale.Cu toate astea apar momente.Momente ca acesta cand esti complesit de unele sentimente pe care credeai ca le-ai ingropat de mult.Si nu stii de ce exista inca ramasite din acele trairi in mintea ta si in sufletul tau.Nu mai poti sa te concentrezi si pur si simplu scrii in nestire si incerci sa-ti scoti din sistem totul dar tot timpu vor ramane urme undeva pe care nu le poti sterge.Te vor chinui ocazional dar vei trece peste cumva si iar se vor acoperi cu praf pana la urmatoarea data.Dar cu fiecare amintire vine gandul: “Si daca era altfel?Daca lucrurile ar fi luat alt curs?”.

Mai stii coltul strazii unde ne-am intalnit pentru prima oara?Eram foarte stresat.Ma rog nu cred ca stresat e cuvantul potrivit,dar ma simteam ciudat si nu stiam de ce.Nu era nimic spectaculos,nu era nimic extraordinar si totusi eu eram pierdut pe alta lume.Parca toata increderea mea se evaporase si efectiv nu mai puteam fi eu.Pentru ca aveai efectul acela asupra mea.De atunci parca am devenit foarte increzator cu toate persoanele.Puteam sa le citesc intr-un mod neobisnuit si stiam ce sa zic mai tot timpul.Si totusi cu tine n-am putut fi asa niciodata.Nu eram sigur de nimic ce-ti ziceam,nu stiam ce vroiam si nu stiam ce sa fac.Ma pierdusem intr-un copil.Si a trecut o vara plina de sentimente pe care nu le credeam posibile niciodata. A fost ceva care trecea peste limitele unor simturi.Nu era nevoie sa te vad sau sa te aud pentru ca stiam deja totul despre tine.

Stii ce-i trist despre iubirile de vara?Se termina.Toate se termina si nu tin.Poate ca sentimentele rezista dar persoanele sunt indepartate. Pentru ca pur si simplu jocul trebuie sa se termine.Si parca in fiecare vara se rupe o parte din mine si e aruncata in directia acelei persoane. An de an apar altele.Alte vise,alte sperante si totusi niciodata nu ajung sa le pot tine.Orice-ar fi fost, de tine imi amintesc mereu cand ma gandesc la o dragoste de vara.Sigur au fost si altele si vor mai fi dar ca si tine niciuna.As vrea sa te pot vedea sa-ti spun cate ceva dar asta nu se va intampla.M-as fi pierdut oricum si n-as mai fi stiut ce sa zic.Din nou pierdut in bratele unui copil.

Nu trebuie sa folosesc cuvinte sofisticate ca sa-ti spun ce simt. Deseori dau lucrurilor o aura frumoasa pentru ca lumea are nevoie de asa ceva.Are nevoie de lucruri frumoase si de o viziune pozitiva asupra vietii pentru ca oricum lucrurile nu stau foarte bine.Daca am vedea viata frumos am putea s-o si facem asa.Dar asta e total altceva.

Ai grija de tine pentru ca eu n-am putut cu toate ca am promis.

Published in: on January 12, 2009 at 4:20 am  Comments (4)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/01/12/a-summers-love/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. E frumos sa iubesti si sa fi iubit. Sigur acea fata era mandra cu tine si de tine.. stii sa exprimi lucruri frumoase.. si e bine ca pastrezi relatia ca o amintire nemuritoare intr-un fel.
    Dar.. nu in totdeauna iubirile de vara se termina.. trebuie sa stii cum sa le prelungesti.e greu, dar frumos.
    >:D<

  2. It seems quite like a story, isn’t it?
    “Once upon a time, on a corner of a street…”

    A fost ciudat, nu crezi? Si a trecut atata timp. Inca mai port numele ce mi l`ai dat in ziua aia.
    Ai dreptate, n`a fost spectaculos.
    I wish that day never end. I can still remember talking to you for hours, late that night. And the second day after that. And the third day after that.

    But when did we fall apart? When I did that “wrong thing”? When I started loving you?

    E ciudat ca viata trece mai departe, chiar si atunci cand simti ca nu mai ai putere sa mergi mai departe. Chiar si atunci cand, una din cele mai importante persoane dispare din viata ta. Zilele trec, apoi saptamani, apoi luni, apoi ani chiar. Dar nu trec chiar asa. Ele trec cu valuri de fericire si bucurie si resemnare si tristete, si totul cu referinta la ce a fost. Sunt momente in care te resemnezi si iti spui ca poate asa a fost mai bine, si sunt momente in care iti vine sa iti dai cu capul de pereti pentru ca nu ai facut alta alegere.
    Nu am regrete. Nu am regrete fata de nimic. Sunt multumita ca ai facut, poate ceea ce trebuia facut. Dar acum nu vom mai afla niciodata daca a fost chiar cea mai buna miscare de facut , nu? M`ai maturizat, ai avut dreptate. You made me stronger. That’s true. But one thing you forgot…

    Anyway…
    Cos if one day you wake up and find that you’re missing me, And your heart starts to wonder where on this earth I can be, Thinking maybe you’ll come back here to the place that we’d meet, And you’d see me waiting for you on the corner of the street.

    Like the guy in the movie “The girl next door”, here’s what I’m going to say to you…

    I’ll always remember…

    the long talks we always had
    the dreams we shared
    the problems, mostly I shared with you
    our hopes
    our sky
    our stars
    our street
    all those things that you told me and made me feel special
    my late night coming to your window
    you always trying to get rid of me
    the songs
    the cartoons
    the feelings
    you
    us
    your promise.

    You may have wanted to get me out of your life. And you got what you always wished for. But remember this. I will always be your Lilah. You can not change that. I’m yours in this way for ever.

  3. Te inteleg ca si eu am parte de experiente de genu’ … incerci ulterior sa devii mai concret, mai hotarat, mai spartan, mai “insensibil”, (am fortat un pic spunand insensibil), dar din nou risti sa intalnesti fiinta si sufletul care iti da toate peste cap toate aceste propuneri. In mare nu te vei schimba in temperament, doar ca varsta te si ne mai aseaza un pic. Ajungi sa o indragesti din nou la fel si asta pentru ca Eul, identitatea si felul propriu de a fi e mai presus decat “plug-inurile” ce ai vrea sa ti le insusesti. De aceea va veni o vreme cand vom iubi pe termen lung chiar daca aceasta se va transforma cu trecerea anilor, dar sentimentul va fi in sfarsit si reciproc si mai important vom ramane noi insine, vom accepta si vom fi acceptati de celalalt de langa noi pur si simplu pentru ceea ce suntem. Orice ar fi … be yourself!

  4. Cat e de sweet scris…poate pt k si eu ma regasesc in cuvintele acelea….orikum…somebody once told me…”People always leave”….


Leave a Reply

