Autointerviu (Leapsa)…

Am fost “tagged” de Ella.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Sa-i bat pe mishi si pe popa la fifa.

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

Niciodata nu poti stii cat mai ai de trait.Dar hai sa ne punem in situatia aceasta fictiva. 5 ani reprezinta un interval destul de lung incat sa pot sa vizitez toate locurile pe care mi le-as dori sa le vizitez.Nu imi voi schimba stilul de viata pentru ca nu are rost.Presupun ca voi face mai multe lucruri pe care as vrea sa le fac si nu pot in situatia actuala gandindu-ma ca mai rau nu se poate.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Da clar ca as continua.Cine-i idiotu care sa se lase de facultate din doar 1 milion de euro.Facem lucruri inteligente cu banii spre exemplu bem cu colegii de camera si dam chefuri.Vor veni si alti bani.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

“Alex Popescu Proves That Irony Gets You Nowhere”.Am motivele mele.

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

“Futu-l in gura ca si acu rade de noi *incepe ploaia iar eu ma gandesc de unde oi fi: HAHAHA V-am zis ca va ploua cand crap*”

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

Citatul preferat: “Pula mea ce-o fi o fi”

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Popa.Si aici nu glumesc.Chiar vroiam sa fiu popa(banii erau buni pe vremea aia ca si popa.Am martori.Eh si mai vroiam sa fiu Spider-man.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

Payback baby!!!

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

Mai ho cu moartea tata ca inca mai respir.Le zic eu destule puradeilor cand se nasc.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Iar cu moartea…Bine fie.M-as intreba cine pula mea o scris interviu-l asta, daca e inca in viata si daca pot sa-l bantui pentru ca mi-am pierdut timpul cu el.

Buuuuuuuuun acum ca am terminat cu partea placuta hai sa scriem si ceva putin mai sincer.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Sa scriu.As plati ca sa pot sa scriu daca nu ar exista…ma rog,toate posibilitatile acestea.Nu sunt deosebit de bun si nici nu ma remarc prin nimic dar e sentimentul personal de implinire cand dai drumul unei creatii in lume pe care nu poate sa mi-l fure nimeni.As mai plati sa pot captura momentele in care imi dau seama ca actioneaza cel de-al saselea simt al meu care imi spune ca se va intampla un lucru incredibil de bun. Acei fluturi in stomac si acel ritm alert al batailor inimi merita orice.De altfel se afla exact in momentul scrierii acestui post de fata.

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

As face lucrurile clasice precum sa spun tuturor unele lucruri pe care probabil ca nu le spui decat cand stii ca se apropie sfarsitul ca sa stie si acei oameni ce credeai despre ei.De altfel cum nu mai am nimic de pierdut as face lucruri care stiu ca le-as regreta mult mai mult daca mi-ar esua in mod normal decat acum.As invata sa schiez in costumul meu de milka.M-as imbraca in Mos Craciun pentru niste copii.As scoate o carte despre acesti ani suta la suta chiar daca pe ultima suta de metri.A threesome with 2 girls for sure.As invata odata sa cant la muzicuta asta care sta pe birou.As scoate un film de scurt metraj,de fapt as scoate mai multe filme amatoare despre anumite episoade din viata unor persoane care mi se par interesante.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Da as continua pentru ca imi place viata mea in momentul acesta neasteptat de mult.Am colegi de facultate foarte de treaba,colegi de camera pe care nu i-as schimba pe nimic,cam mult de invatat da las ca trecem noi cumva si aproape tot ce mi-as dori.Din ce mi-as dori nu mi-ar putea cumpara banii deci mai mult ca sigur i-as investi sa iasa mai multi.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

“New York Times Best Seller Writer, Alex Popescu, Returns Home For Inspiration”.Si da,vreau sa fie in engleza titlul.

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

A fost mereu cu capul in nori si mereu visa la o lume ideala.Si-a facut-o cu mana lui asa cum visa.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

“Lasa-ti visele sa prinda viata prin vointa de a ajunge cat mai sus”

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Da aici e valabil raspunsul anterior.Chiar vroiam sa fiu preot si Spider-man. Si sa am o armura ca si in Centurions sa mi se prinda tot felul de armamente pe ea.Si mai vroiam sa fiu Son-Goku din Dragonball Z.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

As descoperi marile mistere ale lumi si le-as tine pentru mine pentru ca lumea nu e pregatita sa afle adevarul.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

“Bunicul mereu ne facea sa zambim chiar si cand lucrurile stateau prost de tot.Cumva parea mereu binedispus chiar daca era rareori cu adevarat.”

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Am vazut oare sfarsitul de la Naruto?Ma va regreta cineva?A ars in mine focul toata viata?

Cam acesta a fost interviul cu legenda vie(sau mai degraba moarta dupa ei) Alexandru Popescu – Cornel.Enjoy. I Tag : Aphordite, Alice, Alin, Andrew, Laura, Victoria, Visez .

Published in: on January 10, 2009 at 4:45 am  Comments (1)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2009/01/10/autointerviu-leapsa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. “Lasa-ti visele sa prinda viata prin vointa de a ajunge cat mai sus” – perfect.


Leave a Reply

