LEAPSA :(200)8 care le-ai facut anul trecut

Am fost tagguit de Smile

1.Am terminat liceul facand parte dintr-un colectiv superb, cu oameni de mare caracter alaturi de care am avut momente de nepretuit.(Si un banchet mic beton 😛 )

2.Am intrat la facultatea la care am vrut cu o medie mare.

3.Am cunoscut o multime de oameni noi prin intermediul blogului si clubului 8thAnimeInstinct.

4.Am avut parte de o aventura timp de aproape 9 luni plina de extaz si agonie.

5.Mi-am facut un mic plan pentru vara urmatoare care include vizitarea Bucurestiului, Constantei si a altor cateva orase plus Amsterdam cel tarziu in 2010.

6. Pe data de 26 Iunie am implinit 1 an cu blogul si am observat diferenta in stilul scrierilor si maturizarea treptata.

7.Am fost putin mai egoist si nu e chiar un lucru rau pentru ca daca nu ai grija de tine nu ai cum sa ai grija de ceilalti.

8.Am simtit ca traiesc dupa mult timp datorita unor lucruri mici si aparent neinsemnante.

A fost un an bun si stiu ca 2009 va fi si mai bun. Dau leapsa mai departe urmatoarelor persoane: Aprodite, Cafea cu Lapte, Ciufy, Floare de colt, Ucide Visul, Ella

Published in: on December 26, 2008 at 8:40 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/12/26/leapsa-2008-care-le-ai-facut-anul-trecut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. multumesc pentru leapsa. si cred ca ar mai fi un lucru pentru care as putea sa iti multumesc: faptul ca ai fost alaturi de mine atunci cand am avut nevoie de un sprijin (chiar si unul virtual). printr-a 9a era asta. nu o sa uit niciodata. multumesc 😀

  2. Stimabile..Te urmaresc de prin Iunie 2008..Tine-o tot asa..Chiar daca a fost un post la care trebuia sa bag o parola..Nu am cerut parola sau ce era..Nu vroiam sa afli ca iti urmaresc blogul. Scrie mai mult,ca scri bine.

  3. vii sa ma vizitezi? ;;) how nice >:D<
    sa ma anunti cand ajungi pe aici 😛

  4. o sa fac o sa fac…astept sa-mi ninga niste insipiratie

  5. care tocmai mi-a sarit in cap

  6. imi place cum scrii… te exprimi intr-un mod superb.cum faci sa ninga pe blog?;))


Leave a Reply

