E-Mail To My Heart…

What can I say?You got the e-mail adress right I guess…Nu am ce scrie,tu stii deja tot ce trebuie sa stii.Nu vreau sa analizez ce ai scris.Nu vreau sa imi dau cu parerea.Pentru ca poate inteleg ceva gresit.De altfel tot timpul intelegeam ceva gresit.La un moment dat ti-am spus…Nu mai judec,nu mai analizez,nu mai inteleg,doar accept.Culmea ca incetul cu incetul tot am facut asa.Mi se pare foarte impersonal si detasat.De altfel celorlalti le place.Le place sa fie acceptati asa cum sunt si se simt apropiati.Sunt toti niste prosti.Nu sunt eu acela care va putea sa te inteleaga macar putin.Nu sunt eu acela care va putea sa te cunoasca.As fi vrut sa fie asa dar sunt prea simplu.Pardon,nu cred ca simplu e cuvantul potrivit pentru ca nu sunt chiar asa.Si tu cunosti doar o parte din mine.Ma rog,neesential.Am spus ca te accept si asa a fost.Nu am nici cea mai vaga idee cum sa-ti raspund.Mi-am consumat ieri noapte inspiratia.Spui ca ne-ai dat noua tot?Pai si eu ti-am dat tie ce puteam sa-ti dau.Si sper sa ti macar acea particica pe care vreau sa o ai din mine si sa o pui bine.Behind those sad eyes of yours lies a beautiful being capable of unimaginable things.Ai fost extaz si agonie.Ai fost o ploaie calda de vara in care saruti pe cineva drag cu pasiune si nu uiti niciodata acel moment.Vezi ce prost poate fi omul? “Ce vrei de la mine?” “Nimic”.Ba da.Cum sa nu vreau nimic.Vreau sa fiu acolo in cele mai importante momente ale vieti tale.Vreau sa nu se termine niciodata povestea ta.Vreau sa-ti traiesti viata odata si sa nu mai stai in gandurile tale.Mai vreau sa te iau in brate macar o data si sa te invart.Vreau sa te aud cum pufnesti in ras si razi fara sa te opresti la comentarile mele stupide.Vreau sa-ti traversez strada sufletului dar sa ma opresc la mijloc intre masini si imi pun steagul acolo.ALEX WAS HERE!Si daca ar fi sa dea masina peste mine macar as fi fericit ca am fost acolo.Mai vreau sa pot spune in noaptea intre 28 si 29 martie 2009 La multi ani ne cunoastem de un an.As vrea sa pot spune ne cunoastem de 10 ani si de 20 de ani si in fiecare an si luna.Vreau sa fiu ala care te fura de la nunta si te duce in lume ca doar asa am spus.Pardon am spus ca te fur inainte de nunta ca sa o iau inainte unui anumite persoane.Vreau sa radem despre lucruri triviale si stupide si sa facem viata un joc,care chiar daca se termina macar sa stim ca l-am jucat cum am vrut.Dar mai presus de toate vreau sa fi tu fericita si sa traiesti asa cum consideri tu ca e bine.Sa iei decizii si sa nu mai stai analizand totul atat de mult.Alege ce crezi tu ca e mai bine pentru tine.Te-am pus bine in sufletul meu.Esti acolo si de acolo n-o sa pleci niciodata.Si asculta de mine pentru ca stiu ce spun.Nu te gandi ca te voi uita pentru ca nu va fi asa nici daca fac Alzheimer si mi se distruge creierul.Deci in final…Ce alegi?Mergem mai departe impreuna sau o luam pe alte drumuri?Tu stii ce-mi doresc eu.Deci nu fa ce crezi ca e mai bine pentru mine ci ce e mai bine pentru tine.Adio sau Pe Curand?

Si se pare ca a fost Pe Curand…dar la urma urmei tot am ajuns la Adio…

Published in: on December 26, 2008 at 4:53 am  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/12/26/e-mail-to-my-heart/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Din pura coincindenta sau nu am intalnit blogul tau si m-a fascinat,m-a frapat,m-a invartit in jurul degetului si nu a mai vrut sa imi mai dea drumul si partea cea mai ingrijoratoare este ca nu vreau sa imi de drumu. Mi-a placut foarte mult.

  2. Somebody: nu dormi?
    Diana G.: nu
    Smb: pai dc?
    Diana G.: oricum nu as fi dormit
    Diana G.: in mod normal trebuia sa fiu in pat
    Diana G.: dar am dat din intamplare peste un blog
    Diana G.: si are lipici..

    Stiu ca nu era cazul sa dau copy paste la ce spun eu prietenilor meu in privat, dar e felul meu de a spune”Am dat din coincidenta peste blogul tau si mi-a placut foarte mult” ca sa nu-ti sune tot mereu la fel,astfel nu ai mai simti aprecierea si laudele si-ar pierde efectul constructiv. Ar fi ca aplauzele la un spectacol prost,reci si automate.
    Nu caut sa-ti scriu un comentariu care sa-ti umple inima de bucurie sau sa te flateze atat de tare incat sa vrei sa ma mai auzi vorbind(scriind). Vreau doar sa spun ca toata ziua mi-a cantat in boxe Placebo iar dupa ce te-am citit am simtit nevoia sa-l ascult pe Robbie Wiliams. Simplitatea cu care punctezi lucrurile esentiale in orice e debordanta,felicitari!Te invidiez.
    Succes !


Leave a Reply

