Despre Eroi,Fericire Si Vise…

Dumnezeule mare tremur tot.Imi curge o lacrima pe obraz.Toata lumea e confuza.Ce se intampla cu mine in clipa asta?!Nu inteleg, nu concep. Inima imi bate mai repede ca niciodata.Eroii vin si pleaca.Lumi se creeaza din nimic. Totul e la mana unui gand.Mi-e rau.Simt nevoia de a vomita.Atatea emotii, atata nestiinta, atatea dorinte. Sunt prea multe la un loc.AAAAAAH!!!Cum sa plangi si sa razi in acelasi timp?Cum sa fi afectat de massmedia atat de mult? Doamne ce greu e sa respiri.Unde e cerul galben? Nici macar nu cred ca am puterea sa pun in cuvinte tot ce simt acum. E ca o salata sentimentala cu dressing de obiectivism.Sunt strain in viata mea. Obiectivism?Sunt nebun sau ce?!Ce obiectivism ca doar tratez totul din punctul meu de vedere acum.Sau nu? Nici nu mai stiu si parca pierd controlul tot mai mult.Voi ajunge pe nicaieri daca lucrurile continua asa. Unde e eroul meu?Cine ma salveaza si pe mine?Nu mai pot sa fiu eu cel care ajuta si salveaza lumea.Puterile s-au dus.Au disparut in abisul numit apus. Dar parca acest apus imi spune unde vreau sa fiu.Imi arata calea,nu pe care trebuie s-o urmez,ci pe cea pe care vreau s-o urmez.Eroii vin si pleaca… si a venit si vremea mea sa ma retrag.

Ce este fericirea pentru tine?Caci pentru mine e sa fiu in acest moment cu tine. Fiecare zi e un dar si nu un drept primit.Daca azi ar fi ultima ta zi ai putea zice ca esti fericit?Daca azi ar fi ultima ta zi, maine ar fi prea tarziu. Daca azi ar fi ultima ta zi ai trai ca si cum n-ai avea nimic de pierdut?Ai fi si tu egoist o data in viata? Pardon,ca doar esti egoist mai des,dar ai fi complet fara sa te gandesti la consecinte?Ca de altfel…consecinta suprema te asteapta in 24 de ore.Fi fericit idiotule!Dar nu fi fericit singur.Copile fi fericit si tu!Fata fi si tu fericita!Salveaza-te singur si nu mai astepta un erou.Ce inseamna pentru mine sa fiu fericit? Sa te iau in brate pentru o ultima data. Cam la asta s-ar rezuma in momentul asta.Ti se pare ca sunt idiot? Si mie sincer,dar ce mai…sentimentele-mi sunt astea.Joaca-te cu ele,jongleaza cu ele.Ma inveti sa ma ridic.Imi par asa singura.De ce nu vrei sa fi protejata? Imi pari asa trista.De ce nu vrei sa fi fericita?N-o sa ma calmez pentru ca asa ma ambalez eu cand vine vorba de tine!Si nu, n-o sa fiu fericit pentru ca vrei tu asta.O sa fiu daca imi promiti acelasi lucru.Ori amandoi ori nicicare. Draft Saved at 1:11:11 am dupa ora britanica.Tine minte.Vorbim in 10 ani de zile.

Da-ti drumul imaginatiei.Viseaza cu ochii deschisi.Nu fi sobru cum ti se zice. Nu fi inchis.Nu fi inginer.Fi un creator,fi un deschizator de drumuri,fi un ghid, fi un loc de regasire. Doar pentru ca ti se impune sa fi cumva pentru ca asa le-ar place oamenilor nu inseamna ca e si bine.Poate acel lucru te distruge pe dinauntru.Gaseste-ti calea si nu lua la suflet alegerile gresite.Toti le facem.Lupta impotriva sistemului.Si cand viata devine prea grea, ia o clipa si relaxeazate. Dormi si viseaza-ti lumea ideala.Traieste-ti idila in vis si apoi dai viata.Deschide ochii si fa o minune pentru ca e ceva ce-ti sa in maini.

N-am prea putut scrie ce am vrut.E o mica parte din ceva inimaginabil. Scrierile mele vor ramane aici pentru mine si pentru putinii care citesc. Imi dau puterea sa continui si sa exprim unele lucruri care nu trebuie tinute pentru sine.Satisfactia suprema.

Te iubesc.

Published in: on December 14, 2008 at 4:18 am  Leave a Comment  
Tags: , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/12/14/despre-eroifericire-si-vise/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

