Hollow Hights…

Si ma uit in gol la acest monitor din camera in care am trait 19 ani de zile.Si vad cu apar pe el litere scrise de catre mainile mele pe un obiect numit tastatura.Si simt cum cu fiecare atingere e creat ceva.Nu vreau sa vezi asta.Nu vreau sa stii ce gandesc.Nu vreau sa crezi nimic.Simt furnicaturi in tot corpul.Ma privesti?Te gandesti la mine?Ma visezi?Ce faci tu, fiinta care imi ocupa gandurile si sentimentele?Esti asa de departe…Esti langa mine si totusi nu te vad.Unde esti?Unde te gasesc?Totul e zdrobit intr-o multime de bucati cu forme ciudate. Vreau sa stii cine sunt.Vreau sa stii…sau nu vreau?Nici eu nu stiu.Inghit in sec cu gandul de a lasa dracu’ tot si a ma concetra pe ce e cu adevarat important…Dar ce e asta?Ce conteaza cu adevarat pentru mine? Sau ce e in general considerat important?Esti pus in fata deciziei si nu stii ce sa faci. Incep sa-mi tremure mainile.Ma gandesc ca ar fi frica,dar de cand n-am mai simtit asa ceva?De altfel de cand n-am mai simtit ceva cu adevarat…sau mai bine zis pe cineva.Am simtit extaz,am simtit agonie,am simtit momentul acela scurt de multumire si implinire,dar de ce mi-a fost privat sentimentul pe care toti il doresc si anume fericirea.Pe zi ce trece pierd tot mai mult timp, trec tot mai multe pe langa mine si eu nu sunt in stare sa indind mana si sa te tin alaturi.Respir din ce in ce mai greu.Sunt confuz,pierdut si pus intr-o lume unde nu am ce cauta.Parca acum m-am nascut si totul e nou…Cum te plimbi?Cum respiri?Cum plangi si cum razi?Inima mea isi slabeste ritmul infernal de pana acum.E aproape de zero.E o liniste de nedescris intr-o melodie care iti trece fiori prin corpul firav care nu e mai mult decat o casa din paie.Ce sunt eu?Sunt umarul pe care plangi.Sunt dragoste sinucigasa.Spune-mi,suntem facuti unul pentru celalalt?Exista asa ceva? Exista suflete pereche?Exista momentul acela cand uiti de tot din jur si vezi doar o persoana?Exista momentele in care creierul iti este gol si vezi doar cu ochiul inimi?Spune-mi cat de prost pot fi sa cred in tot ceea ce scriu?Spune-mi chiar merita ceva in aceasta lume creata din nimic?Mai bine taci…Oricum nu te cunosc.Nici pe tine si nici pe tine.Pe nicicare nu va cunosc.Va stiu,va inteleg,va citesc si totusi nu va cunosc.Pe tine nici macar nu te stiu.Esti un dirijor iar eu sunt doar un membru al corului.Eu sunt cel mai mare fan al vostru si va admir pentru un singur lucru.Dar concertul e gata si e timpul sa cad.Goodbye eternity and hello life…

Published in: on December 2, 2008 at 2:56 am  Comments (5)  
Tags: , , , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/12/02/hollow-hights/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. you really do have a things for goodbye, master. =))
    they all seem to end so..tragically…even if they’re not. 😛

  2. Well i am quite the dramatical person :))

  3. I is ecstatic.

  4. E ciudat cum si eu ma gandesc la aceleasi lucruri despre care am vazut ca ai scris. But then again, maybe most people do. Am citit cate ceva din ce-ai scris si imi place foarte mult 🙂
    it was a very pleasant waste of time.
    and for a moment i forgot myself and found myself at the same time. thank you for that, you don’t know how much i want to run away from myself.
    O sa te mai citesc.

  5. Multumesc frumos pentru aprecieri si ma bucur ca am ajutat 🙂


Leave a Reply

