Extaz…

Nu crezi?Iti dovedesc.Ce vrei mai mult decat atat?Pot sau nu pot?La vie en rose nu?Ce rost mai au cuvintele cand totul e asa de clar explicat incat nici nu trebuie sa vezi ce scriu incat sa intelegi…Sau poate nu intelegi,ca doar asa imi place mie sa te incurc.Ce superb e sentimentul acesta…de a sta cu ochii larg deschisi,uitandu-te in gol.Genial…nu…genial nu e cuvantul potrivit…sa zicem senzational,fenomenal,extazic.Kid,vezi ce ti-am zis?Eu chiar scriu la extaz…Maine totul va fi disparut.E ca si un drog,il iau dar uit ce am facut in seara respectiva.E genial.Pardon,din nou genial,e de vis.De ce ai nevoie mai mult decat de muzica?De mult mai multe draga mea.Ai nevoie de dragoste.Ai nevoie de iubire si de nebunie.De jocuri infantile,pudice,stupide chiar, care sa iti coloreze viata in roz.Ce gay e culoarea,dar daca asa se spune…Ei si ce daca asa se spune?Mie imi place mov si eu vreau sa se spuna ca viata este mov.Movul e frumos,e adanc,e pasional,e misterios,e condimentul ascuns…E cu mult mai delicios decat sarea si piperul despre care toti vorbesc si spun ca au nevoie de ele in viata lor.Ce zici de putin curry?Sau paprika?Nu stii niciodata ce va fi movul.Aberez.DA!!!Si imi place.Ador sa aberez si sa spun prosti.Ador sa fabulez si sa filozofez despre lucruri triviale si simple.Ador sa scriu subiectiv si personal.Ador sa traiesc viata nu sa o povestesc in moduri crude si vulgare,provocatoare de greata.E degradant si e drumul decaderii umane.Cine citeste asemenea lucruri trebuie sa fi pierdut orice gram de speranta in lume.Chiar credeti ca in lume nu mai exista un strop de bunatate?De iubire si de frumusete?Lucruri care pot intoarce intreaga planeta cu capul in jos.Credeti ca totul e mizerabil?Pai va inselati mon frer.La vie en rose.Omul optimist nu e orb si nu e prost.E presus tuturor.El face la fel de multe ca si restul dintre voi doar ca o face cu zambetul pe buze.O face reusind sa faca si pe cei din jur sa schiteze un zambet.E batjocorit,e luat de fraier dar nu ii pasa.Pana la urma o duce el la capat si o duce bine.As veni acum la tine.Dar nu nu.Nu confunda,nu esti tu cea la care as veni.De fapt nu stii la cine ma refer,tu cititorule.Nu ai nici cea mai vaga idee daca esti tu sau altcineva.Sau poate nu e nimeni.Poate e imaginatia unui nebun care si-a pierdut si ultimul gram de normalitate.Pentru ca normal,cineva l-a luat si pe acela.Excelent,doar nu am nevoie de asa ceva.Va dau tot.Luati-mi laptopul, luati-mi televizorul,luati-mi casa,luati-mi masina,luati-mi viata…ce mai conteaza?Sunt prea extazic pentru orice.Daca as muri la ora 3:01 in noaptea de 30 noiembrie 2008 as muri un om fericit.Sau nebun,dar le consideram sinonime acum.Pentru ca fericirea fara condimentul mov,nebun nu se poate.Ati inteles ceva din ce transmit?ABSOLUT NIMIC!!!Excelent.Deci mi-am indeplinit misiunea.Au revoir mon amour.Si tocmai am avut orgasmul de scriitor.

Published in: on November 30, 2008 at 4:03 am  Comments (4)  
Tags: , , , , , , , ,

4 Comments

  1. yes master.

  2. asa este! ti-ai atins scopul! ce rost mai are sa continui…dak asta te intrebi inseamna ca tot ce ai scris acolo e o minciuna si nu esti un om optimist. Eu tare sper sa nu fie asa 😉

  3. N-am spus ca nu mai are rost sa continui.Am spus am indeplinit scopul acestui articol :).Nu ma las inca my friend 🙂

  4. Atunci ii bine 😉


Comments are closed.

