Pauza…

Am nevoie de o pauza(dupa cum bine se observa in titlul acestui post).Am nevoie de cateva zile in care sa ma rup de toti si de toate,interval in care voi reflecta asupra anumitor aspecte care momentan imi creeaza pitici pe creier.Undeva in amintirile mele asa o “pauza” se contureaza in felul urmator: Un film vechi bun pe care l-am vizionat de N ori dar care mereu va trezi ceva in mine.O plimbare cu playerul in urechi in jurul oraselului mic, trecand prin locuri care au insemnat ceva pentru mine.O ninsoare abundenta care umple strazile cu zapada si face plimbarea mult mai placuta datorita framantarii zapezii de catre ghete.Un miros de ger si de apropierea Craciunului in aer.Uitarea problemelor de la facultate care vor continua sa se adune.Uitarea ei si a ei si a ei si a ei si a ei si a ei si a ei.7 “ei”.Cu noroc?Ma indoiesc.Cele 7 “ea” sunt persoane de care as prefera sa ma departez pentru ca imi fac doar zile negre.Dar ce sa-i fac nu se prea poate asa ceva.Am nevoie de praf de stele si de vise reanimate.Am nevoie de inocenta lasata in acest locsor numit Lugoj.Am nevoie de prea multe lucruri pe care nu le pot avea si de care trebuie sa ma rup.Greu, ce sa spun altceva?Aberez din nou si nu scriu nimic folositor dar ce altceva sa fac?Imi amintesc prea multe lucruri…” Ce vrei de la mine?”; “Sorrela”; “I’d like to have a big brother like you”; “tebayo”; “BURP!”; “Would I be out of line if I said I missed you?”; “M-am indragostit” si asa mai departe…Care eu?Care tu?Care voi?Ce chitara canta in fundal?Cine e departe si totusi asa aproape?De cand nu te-am mai vazut?O sa-ti dai seama cand mai cresti? Vei face alegerea buna?…Nu ma mai ascultati!!!Sunt instabil,confuz,emotiv,ilogic,o povara.De ce nu va intra in cap asta odata?!Numai rau va iesi din tot…Incapatinate mai sunteti Doamne.Parca eu v-am nascut pe toate.Dealtfel sunteti o parte din mine dar invers nu stiu.Nici nu as vrea,dupa cum spuneam…Nimic bun nu va iesi.Greu v-ar fi sa nu va mai pese…GAH!!!FRUSTRATION TAKING OVER.Sunt un boboc pe cale sa o ia pe alt drum si nu cred ca pot sa va iau cu mine…Nu mai pot…Imi pare rau…Maturitatea si-a bagat picioru’-n mine.Trist…Va iubesc si da,stiu ce spun si stiu ce inseamna!Adio…Sau Poate…Pe Curand…

Published in: on November 28, 2008 at 3:20 am  Comments (10)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/11/28/pauza/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. 😦 …*shocked*

  2. a break once in while could do good for your mind….as for the ending i strongly suggest that you should continue writing about stuff…it doesn’t matter what stuff…i just like the way you say it and i admire that you have the guts to say it “out loud”. I wish i could do that to

  3. Why shocked my dear floaredecolt?

  4. Drama queen.

  5. cine/ce te opreste sa iei o pauza?
    manage your time like YOU want :>

  6. le faci cum vrei tu de simple.
    altfel cedezi. :-s
    pur si simplu detaseaza-te…:D

  7. wow, ce coincidenta. intamplator, si eu sunt o visatoare. cred ca titlul blogului e destul de sugestiv ;))
    so, am si eu destule chestii amestecate si intortocheate rauu…8-)

  8. sa stii 😛
    pai,trimite-mi pe mail id`u tau 😛

  9. adio, deci pe curand.
    nu stiu daca ai vazut filmul before sunrise, dar sunt sigura ca ti-ar placea. chiar merita sa-l vezi 🙂

  10. Nu tin minte daca l-am vazut dar il voi lua 🙂


Leave a Reply

