19…

Ce numar neinsemnant…sau cel putin asa pare…19…nici rodund…nici semnificativ…saracul numar…pare a se asemana cu un coridor…un prag intre copilarie si maturitate…mai mult chiar, ca si 18…care pentru multi reprezinta pasul cel mare spre a fi adult…dar sa fim sinceri…adult esti doar cand decizi ca trebuie sa te maturizezi…altfel tot copil ramai…Pentru mine astazi 19 inseamna ceva mai mult decat acel simplu numar…pentru mine inseamna inca un an nou din viata…inseamna sa trec in revista cateva lucruri…inseamna sa imi amintesc de prieteni,familie,cunoscuti si intamplari…Si ce repede a trecut si acest an…mai repede parca…decat toti de pana acum…un ultim an de liceu…un ultim chef de neuitat la banchetul mic…un ultim mars ca si clasa…un bac trecut…cel mai important…anul acesta au fost “many meetings”…am cunoscut o lilah…am cunoscut o emi…am cunoscut o schnitzy…am cunoscut o nadia…am cunoscut o ade…am cunoscut o diana…am cunoscut o bloo…am cunoscut multa lume…some remain…some fade away…some are long gone…times change and people change…you can’t force them to stay beside you…and if they decide to leave…well you just have to accept it…but only after you try to convince them not to…even if just a little…at least you care…dar oricum deviez de la subiect…multe au fost in acest an…si multe vor mai fi de acum in colo…a fost odata o mare intinsa si o plimbare pe plaja…a fost odata un munte inzapezit si un accident stupid…a fost odata un vis…a fost odata ca niciodata…si daca n-ar fi nu s-ar povesti…o poveste ca oricare alta…dar din alta perspectiva era unica…au fost greseli…si au fost decizii bune…au fost de toate…si iubiri si despartiri…si fericire si tristete…a fost un an deosebit…si a fost un an plin…incepe unul nou…si in speranta ca va fi cel putin la fel de plin va mai scriu putin…anul a inceput bine…cel putin asa cred avand in vedere ca la 12 am vazut o stea cazatoare si mi-am pus o dorinta…eu sper sa se indeplineasca…macar acea mica dorinta…si sper sa fie un an frumos…la fel de frumos ca acea sclipire in mijlocul intunericului noptii…nu vreau sa-mi fac planuri…ca doar nu e stilul meu…doar sper in ceva mai bun…si ceva frumos pentru anul acesta…

Published in: on July 4, 2008 at 10:37 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/07/04/19/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. La multi ani!!!Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, multa fericire si sa te ajute sa ajungi ce vrei in viata!Sa nu renunti la scris niciodata!Luv u and kisses!Adela

  2. asta mi se pare cel mai potrivit “loc” sa-ti zic La multi ani!!! … daca face 2 face, din pacate, nu se poate 🙂 nadia

  3. Dragu meu Popi,iti vorbeste o doamna mai invarsta decat tine:)))sa lasam aiurelile 😛 iti doresc ca varsta de 19 ani sa iti aduca si mai multe impliniri si realizari,sa ai parte de multa iubire,de mult succes,sanatate si tot ce e mai bun pentru sufletul tau bun 🙂
    Desi nu vom mai fi colegi de la anu sper sa ramanem aceeasi prieteni si sa ne mai intalnim sa vorbim si sa ne distram impreuna si sa imi pove toate momentele placute prin care vei trece si la care nu voi mai asista 🙂
    te pup cu mult drag si iti doresc o varsta de 19 ani cat mai frumoasa

  4. 19 nu e cifra 😉
    …uite ce face prea multa matematica din om

  5. Am corectat:P stiam de greseala dar lenea a fost mai puternica decat dorinta de corectitudine gramaticala:D


Leave a Reply

