Motivatie…

Unde-i dorinta?…Unde-i acea sclipire?…Unde mi-e motivatia?Nu sunt eu acesta…vreau sa ma vad din nou…vreau sa-mi vad dorinta de a fi cel mai bun din nou…nu mai am aceasta nevoie…dar o vreau…vreau sa simt cum e sa fiu din nou sus…de fapt vreau sa vreau sa simt asta…influentele m-au schimbat…m-au afectat cum nu ma lasam afectat…nu e visul meu…nu e pasiunea mea…nu e ritmul meu…nu e beat-ul meu…nu mai am adversari…si ma multumesc cu prea putin…si cu o reusita care chiar nu ma va marca…nu mai am acea viziune de maretie…un om visator…pierdut in visele altora…unde sunt scratchurile mele?…si versurile unei vieti in ritmuri de hip-hop…adolescenta de pe vestitul mal pierduta pe un drum de negasit…rebeliunea nu mai reprezinta nimic…eu…care nu renuntam nici batut nici umilit…hopeless…eu?cine ar fi crezut…daca ma gandesc bine nici eu nu cred…ma prind de orice ca sa raman la suprafata…nu suport sa raman fara cuvinte…si nu voi ramane!…voi evoulua…voi creste din nou…aripile mi se vor deschide din nou…e rasaritul unei noi vieti…inceputul sfarsitului existentei oricarui pamantean…dar un pamantean cu lumea in mana…I can and will be the best…Sfatul meu pentru voi…follow the ring but change it’s course the way you want it…rule the world don’t let it rule you!

Published in: on February 16, 2008 at 11:01 pm  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/02/16/motivatie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

