My Bucket List…

Sa-ti traiesti viata fara regrete…nu prea e posibil…cu toate ca ar fi ideal…sa faci tot ce ti-ai dorit intr-o viata…sa poti sa te uiti inapoi si sa realizezi ce viata frumoasa ai avut…sa zici…o sa-mi fie dor de tot ce reprezinta viata mea…e greu…mereu va fi acea persoana pe care nu ai avut-o niciodata…acea persoana care ti-a rupt inima…sau acea oportunitate pe care nu ai folosit-o…sau acel risc pe care nu l-ai luat din frica,sau nevoia de siguranta…si exemplele pot continua…Cat despre regretele mele…pai am destule…dar ce sa-i faci…se zice ca trebuie sa dai drumul trecutului…dar e pacat…unde ar ajunge toate amintirile?…ce regret eu?…regret ca nu a fost mai multe intre mine si cineva…regret ca nu am petrecut mai mult timp cu prietenul meu cel mai bun…regret ca nu am aratat tuturor cat imi pasa de ei…regret ca nu am facut tot timpul tot ce puteam pentru persoane…regret ca nu m-am purtat frumos cu toata lumea chiar daca nu merita…regret ca nu m-am impus in unele situatii cand trebuia sa iau apararea unora…regret ca nu am putut ajuta pe cineva care chiar parea ca are nevoie de ajutor dar pur si simplu nu vroia sa-l accepte…regret…ma rog…regret destule…dar nu pentru asta scriu in seara asta… My Bucket List: sa cunosc in totalitate o persoana, adica sa o cunosc mai bine decat se cunoaste ea… sa fac pe cineva in totalitate fericit… sa vad un miracol… sa inteleg femeile… sa cer in casatorie iubirea vietii mele intr-un mod unic(pe care-l vad deja)…sa am o viata linistita cu o familie frumoasa…sa scriu un scenariu pentru un film…sa regizez acel film…sa scriu pentru un ziar important…sa descopar un tip revolutionar de telefon mobil…sa merg in Tokio…sa nu pierd copilul din mine…sa stiu sa apreciez tot ce fac unele persoane pentru mine…sa am grija de andreea lavinia si dana…sa-l vad pe virgil la un concert mare…sa-l vad pe liviu seful unei firme mari de IT&C…sa scot un album de piese gen Stephen Lynch si unul cu love songs…sa o mai vad o data pe spanish eyes…sa dansez la banchet cu daia un wals…sa o vad pe emy una dintre cele mai mari dansatoare din lume…sa-l vad pe robo acolo sus unde ii este locul…sa-l vad pe bogdan cu o tipa sofisticata si inteligenta perfecta pentru el…sa-l vad pe manu intr-un halat la farmacie…sa-l vad pe claudiu plombandu-mi dintele…sa-l vad pe mishi indragostit…sa-mi vad amantica fericita…sa vad pe dia o femeie de afaceri de succes…sa revin pe malul meu drag cu gasca mea si sa povestim cum ne merge viata…sa-l vad pe lica atingandu-si potentialul…sa conduc o decapotabila cu viteza mare…sa fac inot din nou…sa fac o multime de oameni sa rada…sa gasesc un loc unde sa merg si sa ma gandesc aici e cel mai bine…sa fiu dus de val intr-un loc frumos…sa inot in marea moarta…sa ma joc cu nepotelul meu…sa am un baiat si o fata…sa n-o dezamagesc pe mama…sa-i cumpar un volvo lui tata…sa-i indeplinesc o dorinta bunicii mele…sa ma plimb pe plaja de rasarit descult cu acea persoana…sa merg la un picnic sub clar de luna…s-o vad pe lilah maturizata…sa-l vad pe alex realizat si matur(dar cu acelasi spirit de copil)…sa iubesc tot timpul comediile romantice si anime-urile…sa nu mai urasc pe nimeni…sa-i zic lu dirigu parerea mea despre el…sa o inteleg si sa o ajut pe schnitzy…sa tin un discurs impresionant…sa-i inchid gura lu cadia…sa demonstrez ca e adevarat cand spui “daca vrei poti”…sa merg in londra si pe stadionul lui arsenal…sa o vad pe patri casatorita din dragoste si nu din interes(cum a zis ioana in acea zi)…sa o vad pe ioana ca ia o pauza…sa innebunesc un psiholog…sa demonstrez ca suntem o generatie de invingatori… sa-l vad pe Dex cu premiul Pulitzer pentru fotografie…sa inspir pe cineva…sa ajung la nunta de aur…sa ajung la intalnirea de 50 de ani de la terminarea liceului impreuna cu toti colegii…sa nu se opreasca viata nimanui cand se opreste a mea…sa nu ma jeleasca nimeni,doar sa se gandeasca ca am fost acolo si inca sunt…sa mor eu inaintea sotiei mele si sa mor in pat citind o carte buna…sa-mi vad viata trecand prin fata ochilor si sa-mi amintesc de toate clipele de sus…sa-mi iau ramas bun de la toate si sa imi fi trait viata in asa fel incat sa stie persoanele din viata mea ca le-am iubit si ca ma bucur ca am avut ocazia sa traiesc intre asemenea persoane…

Published in: on February 2, 2008 at 11:22 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2008/02/02/my-bucket-list/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Multumesc pt pomenire…:)


Leave a Reply

