Compilation…

Cum poate ceva intra in viata ta asa neasteptat si totusi sa dispara la fel de repede cateodata chiar fara sa-ti dai seama cat de mult a insemnat?N-am stiut ca dragostea o pretuim doar atunci cand a trecut…Nici nu stiu ce sa scriu…scriu degeaba si tot tastez fara sa ma opresc stiind ca nu ajung la nici o concluzie…Scriu si scriu si iarasi scriu…si voi scrie dar cu ce sens? Stiu un singur lucru,ca tu nu vei intelege.Poate vad totul prea complicat,dar eu vreau asa ceva. Vreau sa-ti spun atat de multe,dar tu te pierzi in noapte si ma lasi pe mine in urma… Si mie dor de tine,mie dor de ce simteam si de faptul ca nu mai simt la fel,si nu stiu de ce… si as vrea sa simt caldura ta noaptea si stelele sa stie ca ai sosit inapoi si ca nu mai sunt lasat in urma… dar in fiecare noapte acele stele imi spun ca esti din nou departe… si distanta e tot mai mare… si nu mai pot sa te ajung. Am avut un vis dar pare ca se pierde si el… si acum regret ca nu am putut sa-ti spun…dar se pare ca nu am ales ceea ce trebuia… Oricum nu ai intelege. O voi aripi de inger,unde sunteti sa ma ridicati si sa plutesc deasupra grijilor acestea cu gandul doar la frumoasele lumii? Vreau sa ma ridicati…sa zbor…sa ajung undeva departe…unde esti tu iubirea mea… despre care visez nopti la rand… tu iubire cea cu chipul incetosat… de atatea zile si atatea nopti ratacesc si nu ajung niciunde…ma invart in cercuri si degeaba… trebuie totul de la inceput… trebuie un start nou… trebuie o noua viziune… imi trebuie un nou vis… maine este o noua zi… maine este un nou inceput… stiu ca esti acolo undeva departe… si te voi gasi… si doar pe tine te voi gasi… fara tine e in zadar…fara tine nu sunt eu… si pana la urma voi fi eu si tu vei fi tu si vom fi impreuna si totul va fi cum era si GATA! deja incep sa aberez. Fericirea vine de la sine,de acolo departe de unde este:)

Published in: on November 10, 2007 at 11:08 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/11/10/29/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. din pacate, cateodata, prima dintre lectiile ei pe care viata te face sa le induri e ca omul pretuieste ceva numai dupa ce l-a pierdut. in unele cazuri, e prea tarziu sa mai recuperezi ceai pierdut 😦


Leave a Reply

