Rebirth…

Am gasit…am gasit secretul…am renascut…am destinul meu in propriile maini!Pot face orice…nimic nu ma poate oprii…ma simt implinit…puternic…de neinvins…totul e asa de simplu…si asa de banal…este atat de greu sa-ti dai seama…dar daca stai numai o secunda si te gandesti…ai lumea in mana ta…poti face orice…nu exista limite…orice dorinta cat de salbatica ar fi poate sa ti se indeplineasca…trebuie doar sa vrei…sa vrei cu adevarat…sa simti ca vrei. Suna atat de imposibil…dar e pur si simplu adevarat…asa functioneaza lumea…poti sa ajungi unde vrei…poti sa ai orice iti doresti…poti sa fi cu adevarat fericit…nimic nu este metaforic…si totul este posibil…lumea a fost creata pentru tine si pentru a fi a ta…deci foloseste-o. Fi ceea ce vrei sa fi…traieste-ti viata asa cum vrei…pentru ca poti si pentru ca de asta traiesti…nu ai vreun destin scris de catre Dumnezeu si nu ai venit pe lumea asta pentru a face ceva…traiesti pentru a fi fericit…si putem toti fi fericiti fara sa ne ranim unii pe altii…am vrut inspiratie si am primit…am vrut sa te cunosc si te-am cunoscut…am vrut acel lucru si l-am avut…daca vrei cu toata puterea ta poti obtine…orice ar fi. Einstein spunea “Totul este imaginatie”…asa ca tot ce iti ramane sa faci este sa aflii ce vrei…si sa vrei acel lucru cu adevarat…poate sa fie orice…o masina, un partener de viata, bani, sanatate…orice…foloseste acest univers…aceasta energie…pentru ca iti sta la dispozitie…si este infinit…si este pentru tine…esti mai puternic decat orice forta…esti un om si poti fi orice…asa ca desfa-ti aripile si ia-ti zborul spre o lume adevarata…si implineste-ti visele…

Published in: on October 11, 2007 at 1:47 pm  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/10/11/rebirth/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. P. Coelho spunea ceva de genu in “Alchimistul”: cand iti doresti ceva, tot universul lucra pentru tine, in favoarea ta. CHiar si Dumnezeu ne spune: “cereti si vi se va da, bateti si vi se va deschide, cautati si veti afla”. Toate astea cu o conditie aproape sine-qua-non: sa CREZI si sa LUPTI cu adevarat. Daca crezi cu adevarat in ceea ce ceri si in sansa ta, vei fi fericit si vei avea in mod sigur taria sa lupti … chiar ca depinde de noi totul …

  2. adevarat.


Leave a Reply

