What Is Happyness?

Scopul vietii este sa fi fericit nu? Trebuie sa faci ceea ce te face fericit…si atunci…de ce sa nu facem ce visam?Poate asta ne face fericiti…si atunci de ce sa abandonam visele?De ce sa zicem ca nu credem in visele noastre…si ca nu le putem indeplinii?Nu conteaza ce se intampla in jurul tau cand este vorba de visele tale…pentru ca sunt ale tale si te privesc numai pe tine…e ca si cum ai avea steaua ta care straluceste doar pentru tine…ca si cum ai avea propria ta melodie care stii ca rasuna doar pentru tine…si daca poti sa le implinesti fara sa faci alte persoane sa sufere…de ce sa nu o faci?De ce sa nu faci ceea ce te face sa te simti bine?Eu acum ma simt bine sa scriu articolul asta…e ca un nou inceput…imi iau zborul…simt aerul de la inaltime…ma simt in siguranta…in siguranta noptii…simt fericirea asa aproape…dar inca nu e de ajuns…dar parca e mai frumos sa lupti pentru ea…cand atingi fericirea…tinzi spre alta fericire…una iluzionara…care de fapt nu te face fericit dar ea apare intotdeauna…Cred ca mi-am gasit locul…nu trebuie sa plec…poate e chiar aici…alaturi de voi…de fericirea mea…de tine…Daca in acelasi loc…asa mic cum ar fi el…poti simtii atat de multe…de la tristete la speranta…ce alt loc iti mai poate da toate acestea?…Sper sa fie…eu vreau sa fie acesta locul meu…si cred asta…aici este bine…aici simt caldura…si tu…esti ingerul care mi-ai dat credinta…te iubesc…

Published in: on September 16, 2007 at 12:23 am  Comments (4)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/09/16/what-is-happyness/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. ce frumooooos !! :>:> da cine-i ingerasul ala? huh? ;);) ps: clar k ar trebui sa facem ceea c ne place, ceea c ne face fericiti, eu deja am inceput :))

  2. imi pare rau. sincer. ti-am gresit de prea mutle ori. chiar prea multe.imi pare rau ca eu nu mai am locul langa tine.
    si ca nu mai pot sa fiu ingerul tau, like i used to be.
    imi pare rau tot.
    ai vrut sa tac.
    am sa tac.
    imi pare rau ca te iubesc.
    goodbye.

  3. te iubesc.

  4. you’re the closest to heaven that i’ll ever be…


Leave a Reply

