10.000 Promises…

Ma regasesc in blog…sper sa nu ma repet la un moment dat…eu spun multe…da nu dau inapoi de la ce spun…asa e stilul meu de viata…that’s my way of the hero…am salvat pana acum pe cineva?am ajutat pe cineva in vreun fel sau altul?am facut ceva ce chiar merita? toata viata asta cred ca a fost scopul meu…sa ajut lumea…sa fac ce-i mai bun…am vrut eu…sa schimb lumea…sa aud de la cineva…ai fost alaturi de mine tot timpu…nu-mi trebuie respect…nu-mi trebuie nimic in schimb…doar aceste cuvinte…

Intotdeauna am crezut in vise…visele sunt ca si piesele cantate la pian…tot timpu te surprinde urmatorul sunet…urmatoarea melodie…si te ridica la un nivel pe care nu-l mai poate ajunge nimeni in afara de tine…vreau sa mi se indeplineasca visele si voi lupta pentru ele…nu conteaza cu cine va trebui sa lupt dar o voi face cu orice pret…un om nu trebuie sa renunte la visele sale…e de parca ar renunta la copilarie,la amintiri,la tot ce a semnificat ceva in clipele de pe aceasta lume…nu cred in sacrificarea viselor pentru alte scopuri…sunt sigur ca toate visele noastre se pot indeplinii fara a se incurca unele cu altele…deci credeti…

Apropo de melodii la pian…cum am ajuns sa te iubesc? cum se poate ca o intamplare asa simpla sa creeze ce a creat?ce am zis?ce ai facut?cum am ajuns sa te iubesc?sentimentele se creeaza nu exista dinainte…e ca si cum as fi cazut dintr-un loc foarte inalt si m-am lovit de realitate…sa zic ca a fost destin?nu!nu cred in asa ceva…dar nu imi pot explica…si tu?ai cazut din ceruri?esti intr-adevar un inger?chiar esti ceva prea deosebit pentru mine…totul sa schimba…da nu uita niciodata ca te iubesc si te voi iubi…

Published in: on August 8, 2007 at 10:02 pm  Comments (1)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/08/08/10000-promises/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. cum am ajuns sa ne cunoastem asa de nush poate intrun fel stupid?
    cum am ajuns sa fi unul dincel mia importante lucruri din viata mea?
    cm am ajuns sa te iubesc?
    dar cum am ajuns sa te pierd?
    acum vad ca nu mai poti sa imi dai raspunsul la toate intrebarile.
    m-am inselat.


Leave a Reply

