Feelings…

Stau si ma uit la poze…amintiri imi trec prin minte cu o viteza de nedescris…nu stiu ce sa ascult…las winamp-ul pe shuffle si sper sa vina ceva pe gustul meu in momentul de fata…spre surprinderea mea a venit…holograf a reusit mereu sa ma incante in toate situatiile…romeo si julieta…ce vis frumos…trebuie sa credem in visele noastre nu?

Realizez ca pot sa scriu si cand sunt intr-o stare de fericire nu numai la tristete…va scriu pentru ca asa simt nevoia sa scriu in blog…muzica imi surade…iar o simt ca si inainte…ma inspira spre maretie…este pura pasiune…este sunetul divin…este calea spre perfectiune…este…este…este singurul lucru din univers care atinge toate fiintele si le inspira oricat de frigide sau lipsite de pasiune sunt…acesta este darul muzicii…si de aceea o iubesc…

Pentru intreaga lume voi canta…asta mi-ar place…ar fi paradisul meu…sa cant si sa inspir o lume intreaga…numai gandul imi creeaza fiori…daca ar fi sa iau acest drum as intalnii si bune si rele…de fapt orice drum ai alege in viata gasesti si bune si rele…dar pe ambele le voi iubii pentru ca asa se traieste cu adevarat…cu iubire si cu pasiune…viata aceasta trebuie traita cu pasiune si cu o intensitate maxima…ca doar o viata avem si nu stim daca ne ajunge sa iubim cat ne propunem…

Viata este o taina…un secret pe care trebuie sa-l deslusim…de aceea nu cred in destin…poate in noroc cred…dar nu in destin…destinul n-il creem singuri…de aceea este viata un secret…pentru ca niciodata nu stii ce te asteapta dupa cotitura…viata este o lumina si un intuneric…un ying si un yang…un bine si un rau…un cer si un pamant…este un dans cu noi insine…viata…este un vis…pe care n-il indeplinim…daca ar fi sa aleg ceva frumos din viata…as alege stelele…cate mistere se afla in ele…cu cata pasiune le privim…si cat ne intriga…credem in ele…putem vorbi cu ele…ne ating sufletul…si ne redau speranta…si increderea in noi insine…chiar daca se pierd ochii nostrii in noapte…si lasam ceva in urma…stelele ne readuc aproape de acel lucru pe care il lasam…

Am scris multe astazi…poate prostii…poate am debitat fara sens…poate nu am atins pe nimeni-dar poate poate…exista o persoana care sa fie inspirata de cuvintele mele…poate am ajutat pe cineva…m-as bucura…mi-ar creea un sentiment de implinire fantastic…sper doar sa fie atinse persoanele care citesc ce scriu…pentru ca scriu din tot sufletul…

Published in: on August 3, 2007 at 11:13 pm  Comments (4)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/08/03/feelings/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. e ciudat cum toate chestiile scrise de tine lasa o amprenta in interiorul meu … stilul tau simplu atinge fiecare punct slab …
    as vrea sa iti poti atinge paradisul si sa canti pt intreaga lume …
    inca de ieri ma gandesc la o parte din scrierea asta : “Viata este o taina … un secret care trebui sa-l deslusim…” chiar crezi ca avem puterea sa descoperim taina ?

  2. foarte profunde mesajele pe care le transmiti …ai mare dreptate in ceea ce spui si m-a surprins modul prin care ai reusit sa sintetizezi tot ceea ce cuprinde muzik , si nu numai …si ceea ce scrii se simte k vine din suflet

  3. Cand scrii din tot sufletul nu ai cum sa nu atingi suflete, nu ai cum sa nu trezesti inimi, sa le faci sa bata putin mai tare chiar daca uneori ‘misterul asta de viata’ le face sa incetineasca putin… 🙂 Am ajuns sa cred ca toate raspunsurile “tainei” pe care ne luptam sa o deslusim pana in ultima zi, zac undeva in iubire, in sentimente, in vise… in noi. Fiecare dintre noi e o bucatzica de viatza, din ea… Nu exista nici un loc mai bun de a incepe sa deslusim tainele decat dinauntru. Totul ar fi atat de simplu daca am avea toti curaj sa ne privim pana in adancurile sufletului, dar, din pacate… doar unii dintre noi se uita, restul raman orbi.

  4. stelele noastre….
    au plecat cumva?
    nu le mai gasesc…
    sau poate doar nu le mai vad…
    poate s-au despartit…
    au pelcat…
    nu mai sunt…
    crek stiu de ce mam simtit in ultima luna asa de nashpa
    si n-am prea vrobit cu nimeni…
    te-am pierdut.
    la fel am pierdut si stelele noastre…
    imi pare rau.
    le-as vrea inapoi…
    nu se paote…
    nu le merit.


Leave a Reply

