Sadness And Sorrow…

In sfarsit imi inteleg starea…acea stare care nu iti da pace…care se trasnforma intr-un mister…nu stii ce ai patit…nu stii ce se intampla cu tine…de ce te gandesti atat de mult…de ce nu poti sa scapi de aceasta stare…acum stiu.

Simteam nevoia sa scriu…sa ma descarc pe tine blogul meu drag…stiu ca te-am neglijat…dar nu pot sa scriu cand nu simt…cum simt acum…ar fi…ar fi insensibil…

Mie dor de ea…de ce nu mai vine acasa? Mie asa de dor…asa ma inveseleste…e o raza de soare…si cand ma gandesc…ca ea…dintr-o intamplare asa stupida mi-a schimbat viata…ma simt bine alaturi de ea…ma simt bine pentru ca ma simt la locul meu…linistit si visator…cred ca in sfarsit pot sa spun ca am gasit pe cineva care sa ma inteleaga…Mie dor de ea…vreau acoperisul cu stele…si dorinte…si vise…sa aud melodia cantata acum…clapele pianului se potrivesc asa de bine cu starea mea…nu-mi mai gasesc cuvintele…dar ma simt mai usor…acum va fi mai bine…incetul cu incetul…pentru ca te-am regasit blog drag…si amintire draga…te astept sa vi…mie dor de tine…te iubesc…

Published in: on August 1, 2007 at 9:01 pm  Comments (2)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/08/01/sadness-and-sorrow/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Hey Poppy.:)
    Ce ciudat.
    Creca cel mai ciudat lucru e sa imi dau seama de asta abia acum… abia acum dupa atata timp…
    Sa imi dau seama abia acu cat tii la mine.Ce aiurea. Dar parca am stiut tot timpul.Am stiut.A fost in mine undeva.Mai degraba am simtit.
    Ma simt… bucuroasa acum. Cand citesc ce ai scris. Cuvintele tale… au o mare influenta.
    Imi e dor de tine.
    Mai cateva zile.
    De necrezut. Nu credeam ca imi poate fi asa dor de tine. Hey, te stiu doar de cateva luni, dar ma simt ca si cum te cunosc de o viata intreaga.
    Ah, si stelele noastre.
    Imi e dor si de ele.
    Stii, mama fiind plecata la lucru, eu necunoscand orasul, am mai petrecut destule ore acasa, legananduma pe scaunu de pe balcon si gandind… creca imi dauneaza sanatatii la cat am gandit in ultima vreme… poate de aia ma simt asa de aiurea… zau ca aiurea.. . nush … nu prea pot sa exprim cum ma simt. dar tu stii. stiu ca stii.
    imi e dor de tine
    si de alex
    si de toti
    dar… in ultima vreme.. prietenii mei care ii consideram prieteni adevarati sau dovedit a fi… cum sa spun ….:-? impostori. iar la cine nu mam asteptat.. .acea persoana a ajuns sa ma atinga adanc inauntru.. la sufletul meu… greu de ajuns acolo.dar nu a fost greu pentru tine.
    ganduri ganduri ganduri.
    am ajuns sa nu mai dorm noaptea decat cateva ore, restul orelor petrecandule stand pe balcon admirand stelele. stelele mele. ale tale. ale orisicui.
    stii cum ma simt acum? fara tine.. fara alex.. fara ceilalti… chiar fara chris…
    ma simt ca cerul fara stele.
    astai cea mai buna descriere pentru cineva care iubeste stelele.
    totusi…
    imi e dor…

  2. sincer.
    si acum imi e dor de tine.
    si ce am zis mai sus.
    am scris cu tot sufletul meu.


Leave a Reply

