Yume no Kakera…

Simt muzica rasunandu-mi in subconstient…pluteste vrand nevrand creindu-mi iluzii si vise necontrolabile…zboara asa cum imi doresc si eu sa zbor…deasupra cerului…cu gandul departe…sa plutesc fara scop si sa simt cum totul imi este indiferent…vise copilaresti…nu renunt la ele,sunt un copil si asa voi ramane oricat ar trebui sa ma maturizez…vesnic voi avea de partea mea imaginatia…imi va fi prietena,iubita,mama,tot ce am nevoie…ma va ajuta sa ating culmile visurilor mele inimaginabile…imi va reda credinta cand voi simti ca nu mai cred…imi va reda speranta cand sunt cu moralul la pamant…imi va spune: “crezi in tine…crezi in visele tale si in viata…crezi ca totul este posibil doar daca vrei…”…vise copilaresti…

O voce imi sopteste…”nu renunta…”.Ma uit in jur,o caut,dar e de negasit…Oare sa fi fost dorinta mea?Sa fi fost visul meu care nu vrea sa fie pierdut?Cine stie ce se ascunde in capul meu?Cine stie ce imi doresc acum?Poate imi doresc sa ajung la tine…acolo departe…sa fim impreuna si sa ne uitam la stele…sau poate imi doresc sa schimb ceva…sa ajung la acea persoana…sa fiu alaturi de ea…sa ii citesc gandurile fara sa vreau…sa visam la acele lucruri atat de indepartate pe care totusi le putem atinge impreuna…la perfectiunea imperfecta care in final…e chiar mai perfecta decat perfectiunea…Vreau doar visul…atat imi doresc…lasa-ti-mi visul in pace…nu vreau sa sufere…

Published in: on July 11, 2007 at 8:58 pm  Comments (1)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/07/11/yume-no-kakera/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. aaaaaaa, da.Deci eu inca am ramas in stare de shoc….nush ce sa zic…mi se pare foarte foarte aproape incredibil ce ai scris. Stiam eu k ai talent, dar nici chiar asa :p imi place foarte mult ce ai scris aici…as a matter of fact tot ce ai scris pana acum. You’ve become my favourite ”author” :):)


Leave a Reply

