So many things…

Ar fi trebuit sa am multe posturi pt ultimele zile…cred ca evenimentele m-au luat cu surprindere si am ignorat blog-ul spre rusinea mea.In primul rand…sunt major…am trecut si eu de pragul acela subtire al copilariei…dar nu ma simt diferit…sunt aceasi persoana copilaroasa si nebuna de tot timpul.A fost o seara de neuitat…radiam de fericire…totul in jurul meu era de o frumusete nemaivazuta…imi dadeau lacrimile vazandu-mi prietenii…am o viata frumoasa…si nu regret multe din ea…asta se spune ca e idealul unei vieti,sa traiesti o viata fara regrete…dar parerea mea este ca fara a trai sentimentul incredibil pe care il ai cand ai sarutat persoana cu care iti vei petrece restul vietii nu ai trait de loc.

Ea a plecat…fata careia i-am promis…nu e vorba despre o iubire…este cineva special…la care tin foarte mult. Merita tot ce este mai bun in aceasta lume…si mie dor de ea…she’s my lucky charm…dar oricum va trebui sa ma descurc pana vine…asa ca…te astept…

Ieri de asemenea am realizat ca trebuie sa am incredere in mine mai multa…si de asemenea trebuie sa cred in prietenii mei adevarati cand imi dau un sfat…ca sigur stiu despre ce vorbesc.Nu merita sa fiu suparat sau trist pentru unele lucruri, pentru ca viata ti-o croiesti cu propria mana chiar daca in final ai un scop prestabilit.Asa e viata de fapt…toti dam sfaturi pe care nu le ascultam decat daca le primim si noi de la cineva inapoi…dar asa e bine…e cald…e frumos.

In final…vreau sa va sugerez o melodie… Edwin Mccain – I’ll Be… e melodia mea preferata e speciala…promisiuni frumoase… luati-o…ascultati-o…pe mine m-a atins…si tot timpul ma ajuta intr-un fel mai aparte…

Published in: on July 9, 2007 at 9:56 pm  Comments (1)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamer0507.wordpress.com/2007/07/09/so-many-things/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. >

    IMI PLACE…….Cu toate ca ne-am ciondanit..(.noi,cei doi incapatzanati care nu vor sa cedeze nicidecum) se pare ca ai retinut ideea esentiala din tot ce am vb 🙂 si ma bucur 🙂
    kiss ya


Leave a Reply

